دیدبان

آیا هواپیمای مالزیایی جایی فرود آمده است؟

آیا هواپیمای مالزیایی جایی فرود آمده است؟

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، به نقل از روزنامه "نیو استریت تایمز" مالزی، منابع آگاه و نزدیک به تیم تحقیقاتی برای جستجوی هواپیمای مسافربری مالزی اعلام کردند، محققان اکنون احتمال فرود بی عیب و نقص این هواپیما را مد نظر قرار داده‌اند و این احتمال وجود دارد که این هواپیما در اقیانوس هند سقوط نکرده و در مکانی نامشخص و ناشناس فرود آمده باشد.

بر اساس این گزارش منابع آگاه افزودند: این نظریه که هواپیمای مسافربری در جایی فرود آمده باشد غیر ممکن نیست چرا که ما هیچ لاشه‌ای از پرواز ام اچ 370 پیدا نکرده‌ایم. این احتمال وجود دارد که یک کشور خاص در شرایطی که 20 کشور برای جستجوی این هواپیما تلاش می‌کنند، آن را مخفی کرده باشد.

مقام‌های رسمی مالزی پیش از این از سقوط این هواپیما در اقیانوس هند خبر داده‌اند ولی خانواده‌های مسافران این پرواز حاضر به قبول این مساله بدون ارائه مستندات قاطع و روشن نیستند.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه 4 هفته پیش در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک کرده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران