دیدبان

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

دیدبان: ساعت 15 روز هجدهم بهمن سال گذشته  اهالی خیابان مسجدی محله بهاران هراسان در تماس با پلیس از درگیری خونین دو مرد قوی‌هیکل در پارک محله خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری ابوذر در پارک، آنها با جسد نیمه‌جان دو مرد جوان روبه‌رو شدند.

با انتقال آنها به بیمارستان رضاییان، در حالی که تلاش تیم پزشکان برای نجات جان آنها آغاز شده بود، یک ساعت بعد مرد 35 ساله  به نام ابراهیم به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

با اعلام قتل مرد قوی‌هیکل به بازپرس ویژه قتل تهران، تیم جنایی برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شد. پزشک جنایی پس از معاینه جسد علت مرگ مقتول را اصابت جسم نوک تیز به قلب وی اعلام کرد.

با بهبود حال عامل جنایت، تحقیقات از او در بیمارستان آغاز شد. رضا 26  ساله با اعتراف به قتل مرد بدنساز گفت: من و مقتول بچه محل هستیم. هفته گذشته با برادر کوچک‌تر ابراهیم به خاطر مسائل مالی درگیر شدم و او را کتک زدم. ساعتی قبل در پارک محله نشسته بودم که ابراهیم به آنجا آمد و درباره اختلافم با برادرش پرسید. وقتی به او توضیح دادم، مرد بدنساز با من درگیر شد و شروع به کتک زدن من کرد. او مرا روی زمین انداخت و با چاقو چند ضربه به پایم زد. هر کاری کردم او دور شود، نتوانستم. یک لحظه عصبانی شدم و با چاقوی همراهم یک ضربه به او زدم که غرق خون روی زمین افتاد. من نمی‌خواستم او را بکشم و فقط می‌خواستم او را بترسانم که چاقو به سینه‌اش خورد.

با اظهارات متهم به قتل او با دستور سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل تهران بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

در حالیکه پسر جوان همچنان منکر قتل بود سرانجام صبح امروز لب به اعتراف گشود و گفت:  من و ابراهیم(مقتول) هر دو از گنده های منطقه فلاح بودیم و بر سر همین موضوع همیشه با هم درگیری داشتیم. همین موضوع باعث ایجاد دشمنی و کینه مابین ما شده بود. چند روز پیش از جنایت  از طریق بچه های محل اطلاع پیدا کردم که یک تخریب عمدی خودرو در منطقه اتفاق افتاده که برادر کوچکتر مقتول شایعه انجام آن توسط مرا در داخل محل مطرح کرده بود  به همین علت شب قبل از جنایت به سراغش در یک رستوران رفته و او را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

متهم در خصوص روز جنایت نیز به کاراگاهان گفت :روز درگیری متوفی به سراغ من آمد تا انتقام برادرش را از من بگیرد.  در داخل کوچه شیدایی به سمت من آمد و با چاقو به سمت من حمله ور شد من نیز با استفاده از چاقوهای همراه خود به وی حمله کردم. ابتدا به پیشانی اش ضربه ای وارد کردم اما ناگهان به داخل شمشادها افتادم . همان لحظه مقتول با چاقو ضربه ای به دو پایم زد. 

پسر جوان اضافه کرد:قصد گرفتن چاقو از دست وی را داشتم که دستم نیز چاقو خورد ناگهان با چاقویی که در دست داشتم، ضربه ای را به سمت وی پرتاب کردم که چاقو داخل سینه اش شد و روی زمین افتاد،به سرعت از محل دور شدم و با خاطر جراحت و خونریزی شدید خود را به سرعت به بیمارستان رساندم که در آنجا دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده  معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس م پرونده صادر و متهم برای  انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: میزان

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران

وام ازدواج افزایش یافت