دیدبان

سراسیمگی اصلاح‌طلبان از نشست اصولگرایان

سراسیمگی اصلاح‌طلبان از نشست اصولگرایان

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، این نشریات تلاش کردند ضمن تحریف و وارونه‌نویسی، وحدت را غیرممکن بخوانند و یا با وجود تیتر یک کردن گزارش نشست روز شنبه طیف‌های اصولگرا، آن را بی‌اهمیت جلوه دهند. روزنامه آرمان در تیتر اول خود نوشت «همایش اصولگرایان در سرمای پاییزی برگزار شد، مثلث انتقاد علیه مثلث اتحاد». آفتاب یزد تیتر اول خود را به این عبارت خلاف واقع اختصاص داد که «وحدت اصولگرایان یا وحدت احمدی‌‌نژادی‌ها؟!» و مدعی شد «رؤیای وحدت دست نیافتنی‌تر شد».
اعتماد تیتر زد «مانور سیاسی اصولگرایان ۱۵ ماه پیش از انتخابات- آمدن و نیامدن برخی چهره‌ها دغدغه همایش دیروز این جناح بود» و شرق تیتر زد «مصباح، برای وحدت شرط گذاشت». فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد نیز این عنوان را برای تیتر اول خود انتخاب کرد «غیبت چهره‌های محافظه‌کار- حاشیه‌نشینی راست سنتی».
این نشریات از یک سو عدم حضور چهره‌هایی مانند قالیباف و محسن رضایی و... را برجسته کردند و از دیگر سو تلاش کردند همایش طیف‌های گوناگون را به یک طیف خاص فروبکاهند و به بدگمانی دامن بزنند حال آن که همایش روز شنبه همایش نامزدهای انتخاباتی نبود که قرار باشد نامزدها در آن حضور پیدا کنند و در آن از جامعه روحانیت و جامعه مدرسین گرفته تا حزب مؤتلفه، جبهه پایداری، جمعیت رهپویان و طیف‌های جوان اصولگرا حضور داشتند.
در حالی که روزنامه شرق ذیل تیتر «مصباح برای وحدت شرط گذاشت» مدعی شده بود «برایش سنگ تمام گذاشتند تا به وحدت آری بگوید اما مصباح ذره‌ای کوتاه نیامد»، آرمان نوشت «مصباح جمله‌ای انتقادی نگفت. او تنها به شکل کوتاهی یاران اصولگرایش را نصیحت کرد. شاید به مصباح در مورد رویکرد حاضران در نشست اطلاعاتی داده و گفته بودند بسیاری از آنها رهبری وی را نخواهند پذیرفت»!
یادآور می‌شود در نشست همدلی روز شنبه در لانه جاسوسی آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله موحدی کرمانی و حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی سخنرانی کردند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران