دیدبان

فیلمنامه «آشیخ» در انتظار دریافت پروانه ساخت

فیلمنامه «آشیخ» در انتظار دریافت پروانه ساخت

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، احمد کاوری تهیه‌کننده و کارگردان سینما با بیان این مطلب که درخواست پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «آشیخ» را به شورای نظارت و ارزشیابی ارائه کرده است، گفت: مدتی پیش برای دریافت پروانه ساخت این فیلم سینمایی اقدام کردم که دوستان در شورای نظارت و ارزشیابی نسبت به فیلمنامه نظراتی را داشتند که در فیلمنامه اعمال شد و دوباره اقدام به دریافت پروانه ساخت کردم.

وی ادامه داد: البته نظرات شورای نظارت و ارزشیابی در جهت تکمیل فیلمنامه بود که من نیز از آن استقبال کردم. هرچند مدت زیادی است که برای این فیلم درخواست پروانه ساخت داده‌ام، اما هنوز خبری از صدور پروانه نیست.

کاوری در پاسخ به این پرسش که سرنوشت فیلمنامه «آ با کلاه» به کجا رسید؟ توضیح داد: در حال حاضر از ساخت این فیلم سینمایی به دلیل تامین نشدن بودجه مورد نظر برای ساخت فیلم، انصراف دادم تا مشخص شود در آینده می‌توان بودجه لازم برای ساخت «آ باکلاه» را جذب کرد یا خیر.

«آشیخ» مضمونی دفاع مقدسی دارد و به زندگی شهید عبدالله میثمی می‌پردازد. این رزمنده که از شهدای غواص است در عملیات کربلای 4 و 5 رشادت‌های بسیاری از خود نشان داده است.

حجت‌الاسلام عبدالله میثمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه قم رفت. او مدتی را نیز در کردستان گذراند و با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاسوج توسط یار دیرینه‌اش شهید حجت‌الاسلام ردانی پور به یاسوج هجرت کرد. او سهم به سزایی در ثبات سیاسی و نظامی آن منطقه داشت.

 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران