دیدبان

تاکید رهبری بر افزایش خلبانان هوانیروز

تاکید رهبری بر افزایش خلبانان هوانیروز

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، امیر هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 120 خبرنگار و مهندس پرواز نیروی زمینی ارتش که صبح امروز در دانشگاه افسری امام علی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و ابلاغیه اشراف مبنی بر اینکه کمبود خلبانان هوانیروز را جدی گرفته و دنبال کنید و همچنین تاکید فرمانده کل ارتش اقدامات بسیار خوبی در حوزه تامین نیروی انسانی متخصص هوانیروز به عنوان قطب بالگردی نیروهای مسلح صورت گرفته است.
وی افزود: خلبانان هوانیروز به عنوان فرشته نجات با تمام توان در تامین پشتیبانی از ارتش، سپاه و نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس و پیش از آن فعالیت‌های بسزایی داشته است.
یاری ادامه داد: خلبانان هوانیروز در اوایل انقلاب و ناامنی‌های آن زمان در شمال غرب 60 هزار ساعت پرواز عملیاتی و 44 شهید تقدیم انقلاب کردند.
همچنین در دوران دفاع مقدس ارتش بعثی را در کلیه خطوط متوقف کردند که این کار با 300 هزار ساعت عملیات پروازی و تقدیم 246 شهید و 600 جانباز صورت گرفت.
فرمانده هوانیروز تاکید کرد: خلبانان ما پس از جنگ تحمیلی برای تامین امنیت 25 هزار ساعت پرواز داشتند و در شمال غرب، جنوب شرق و قرارگاه‌های نبی اکرم و حمزه (ع) برای مقابله با ناامنی حضور دارند.
یاری ادامه داد: طی یک سال گذشته علیرغم کمبودهای قطعاتی آمار فارغ‌التحصیلی دوره‌های پروازی 80 درصد افزایش داشته که خوشبختانه هیچ سانحه‌ای نداشتیم.
وی در پایان اظهار داشت: بیش از 26 هزار ساعت پرواز آموزشی در سال گذشته صورت گرفته است.
در ادامه مراسم امیرمحمدرضا فولادی رئیس دانشگاه افسری امام علی (ع) نیز طی سخنانی اظهار داشت: امروز جوانان و دانشجویان ما به خوبی می‌دانند که مرزبان استقلال و شرف این کشورند.
وی افزود: دانشگاه افسری امام علی به عنوان خاستگاه و محل تجمع علمی ارتش مفتخر است که با قدمت بیش از 90 سال پیشینه افتخارآمیز در تامین نیروی انسانی مومن، لایق و کارآمد ارتش و همچنین بزرگترین ناوگان بالگردی جنوب غرب آسیا پا در رکاب است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران