دیدبان

رونمایی از دستاورد سازمان انرژی اتمی با حضور روحانی

رونمایی از دستاورد سازمان انرژی اتمی با حضور روحانی

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی پیش در سازمان انرژی اتمی حضور یافت.
در این مراسم از سه دستاورد سانتریفیوژ لوله‌ای (تیوبولار) تولید واکسن‌های نوترکیب انسان و دام، سامانه پایش پرتوهای فرابنفش (UV) و سامانه ملی پرتودهی چند منظوره گاما مرکز گناب رونمایی شد.
دکتر روحانی در آغاز این رونمایی گفت: خسته نباشید عرض می‌کنم خدمت شما و همه همکاران گرامی روز پرافتخار است برای همه ما و ملت بزرگ ایران به دلیل دستیابی به پیشرفت‌های جدید در زمینه علمی و هسته‌ای با استعانت از پرودرگار و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تبریک اعیاد مبارکه ماه رجب به ویژه میلاد مولای متقفیان علی (ع) سامانه پرتودهی چند منظوره گاما در مرکز بنباب را راه اندازی بفرمایید.
گفتنی است؛ در این مراسم علاوه بر رئیس‌جمهور حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از کارمندان این سازمان حضور دارند.
شایان ذکر است؛ خانواده شهیدان هسته‌ای علیمحمدی، رضایی‌نژاد، قشقایی، شهریاری و محمدرضا نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سورنا ستاری معاون علمی رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت نیز در این مراسم حضور دارند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران