به گزارش دیدبان به نقل از ایسنا ، سید حسن موسوینژاد اظهار کرد: برای اینکه بیشترین استفاده از ظرفیت قطارها را داشته باشیم و این ظرفیت در تمام ایام مورد استفاده قرار گیرد، قرار است قیمت بلیتها در ایام پیک و غیر پیک با یکدیگر متفاوت باشد.
وی افزود: با این روش محدویت زمان از بین رفته و متوسط ضریب اشغال در همه ایام یکسان میشود.
* فروش موبایلی بلیت قطار تا یک ماه آینده
موسوینژاد از اجرایی شدن فروش موبایلی بلیت در کمتر از یک ماه آینده خبر داد و گفت: فروش موبایلی بلیت مراحل نهایی تست خود را میگذراند.
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اشاره به انجام مقدمات فروش بلیت از طریق کیوسک و تلفن همراه، گفت: در برنامه داریم که این کیوسکها را ابتدا در مجتمعهای خوابگاهی راهاندازی کنیم.
وی افزود: پس از آن تلاش میکنیم بحث فروش بلیت از طریق کیوسک را تا نیمه اول سال جاری در همه جا داشته باشیم.