دیدبان
در سایه غفلت وزارت ورزش

تمرین مشترک کاراته کاران دختر و پسر با حمایت رئیس فدراسیون

تمرین مشترک کاراته کاران دختر و پسر با حمایت رئیس فدراسیون

به گزارش دیدبان به نقل از بسیج، آخر هفته گذشته خبری عجیب نقل محافل شد، خبر تمرین مشترک کارته کاران دختر و پسر ایرانی در اردوی ترکیه، نکته تاسف برانگیز هم اینکه رئیس فدراسیون کاراته هم در گفتگویی از این تمرین مشترک دفاع کرده است.

سایت ستارگان کاراته از قول سمندر رئیس فدراسیون کاراته در این باره نوشته است:رئیس فدراسیون کاراته در مورد اینکه آیا اردو و مسابقات ترکیه برای تیم‌های ملی مفید بوده یا نه؟ خاطرنشان کرد: این مسابقات هم برای بانوان کاراته خوب بود هم برای ما. اینکه تمام دخترها و پسرها در زمان تمرین انفرادی در کنار هم تمرین کردند و حتی قرار بود دو به دو تمرین کنند و هر بخش با خودشان تمرین کردند بسیار خوب بود.

وی اظهار داشت:حتی در این زمان کشورهای دیگر هم مراعات و هر گروه با خودشان تمرین می‌کردند. به اعتقاد من این خیلی خوب است که در مملکت ما به نوعی جا بیفتد که پسرها و دخترها با هم خواهر و برادر هستند. اگر این امکان فراهم شود خیلی خوب است.با این حرکت به نظر می رسد تفکری در حال قبح زدایی از این حرکات تاسف برانگیز است و در سالی که به نام فرهنگ نامگذاری شده، وزارت ورزش باید به عنوان متولی ورزش وارد عمل شده و به شدت با عاملین چنین حرکت های ضد فرهنگ اسلامی برخورد کند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟