دیدبان
امام جمعه برازجان تاکید کرد

برنامه‌ریزی فرهنگی برای مقابله با ناتو فرهنگی دشمن

برنامه‌ریزی فرهنگی برای مقابله با ناتو فرهنگی دشمن

به گزارش دیدبان  به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام حسن مصلح صبح امروز درهمایش نقش ائمه جمعه دشتستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در آغاز سال و شعار سال جدید اظهار کرد: در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید با تلاش مضاعف این مهم را به منصه ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ در جامعه لازم و ملزوم هم هستند تصریح کرد: نظام اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هر دو فرهنگی است و باید به موضوع فرهنگی توجه ویژه کرد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه هجمه فرهنگی دشمن مدتها است آغاز شده تصریح کرد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و در جهت تحقق سیاست‌های رهبر انقلاب، باید در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن برنامه منسجم و کارساز داشته باشیم.

مصلح با اشاره به قابلیت‌های مختلف دشتستان خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و مذهبی دارای قابلیت‌های بسیار بالایی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی برتقویت و حمایت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان که سبب اشتغال زایی می‌شود تاکید و تصریح کرد:  یکی از مجموعه‌های مهم و تاثیرگذار اقتصادی و تولیدی در سطح کشور کارخانه سیمان دشتستان است که در تولید و بهره وری کمک شایانی می‌کند و همواره پیشتاز است.

امام جمعه برازجان بر توجه ویژه به زیرساخت‌های صنعتی در حوزه‌های، شهرک‌های صنعتی، آبخیزداری و کشاورزی، سد دالکی، پتروشیمی برازجان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی، مصلاها و مساجد، حوزه‌های علمیه و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان ضرورت است.

 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟