دیدبان
پدر شهید احمدی‌روشن در دانشگاه امیرکبیر:

شهدای هسته‌ای با خدا معامله «برد ـ برد» کردند

شهدای هسته‌ای با خدا معامله «برد ـ برد» کردند

به گزارش دیدبان به نقل از فارس،رحیم احمدی‌ روشن پدر شهید هسته‌ای کشورمان که در برنامه جشن هسته‌ای در دانشگاه امیرکبیر حضور یافته بود ما هرگاه به جمع جوانان دانشجو می‌آییم آنها به ما لطف دارند و ما را شرمنده خود می‌کنند.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه مصطفی به هیچ قشر خاصی متعلق نیست بلکه به همه مردم ایران تعلق دارد افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب برای دلجویی به منزل ما تشریف آورده و فرمودند «مصطفای ما» آنجا مسلم شد که مصطفی متعلق به همه مردم ایران است.

وی این موضوع را یک افتخار بسیار بزرگ برای خود دانست و با بیان اینکه تشیع سرخ علوی و فرهنگ آن بر مردم ایران حاکم است تصریح کرد: اگر فقط یک مصطفی در راه خدا داده‌ام این باعث سرافرازی بنده حقیر است و این معامله ما با خدا یک تجارت بود و همه خانواده شهدای هسته‌ای با خدا معامله کردند و این در واقع معامله‌ای «برد ـ برد» محسوب می‌شود.

احمدی‌روشن با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه زیر بار استکبار نرفته و نخواهد رفت، یادآور شد: کاری نکنید که استکبار خوشحال شود و احساس کند می‌تواند روزنه‌ و دو دستگی در مردم ایران ایجاد کند که سرنوشت مصر و لیبی را بر سر ما بیاورد لذا باید کاری کنیم که آنها از ما مأیوس شوند و بدانیم که استکبار با ما سر اخوت ندارد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران