دیدبان

گزارشی از آخرین وضعیت پروژه تلویزیونی حضرت موسی (ع)

گزارشی از آخرین وضعیت پروژه تلویزیونی حضرت موسی (ع)

به گزارش دیدبان، فرج الله سلحشور که تهیه کنندگی و کارگردانی سریال حضرت موسی(ع) را بر عهده دارد، در جلسه ای از آخرین وضعیت این مجموعه گزارشی ارائه کرد. گفتنی است بیماری سلحشور باعث کندی روند پیش تولید این سریال شده و قرار است هر چه سریع تر مرحله تدوین فیلمنامه موسی (ع) تا انتهای سال جاری به پایان برسد.

به گفته این کارگردان، اگر حمایت های های همه جانبه دستگاه های مسول به خوبی صورت پذیرد می توان اطمینان داد که الگوی موفقی را شاهد باشیم و میدان برای هنرمندان انقلابی باز شود. سلحشور معتقد است در دولت قبل همکاری هایی که انتظار می رفت صورت نگرفت و در این دولت نیز هنوز فرصت مناسبی برای تعامل ایجاد نشده است.

شنیده های خبرنگار دیدبان حاکی از اینست که مسوولان در این جلسه انتظار خود را اینگونه بیان داشتند که سریال حضرت موسی(ع) باید همانند حضرت یوسف (ع)کاری فاخر و ارزنده باشد چرا که حضور یهود در این داستان ایجاب می کند ظرافت های خاص تاریخی و هنری لحاظ شود. 

گفتنی است پیش از این فرج الله سلحشور موفق به ساخت فیلم های تاریخی-قرآنی همچون مردان آنجلس و حضرت یوسف(ع)گردیده است که با استقبال مخاطبین در داخل و خارج از کشور مواجه گشته است. مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی(ع)» در ۷۲ قسمت تولید می‌شود و هر قسمت آن مانند یک فیلم سینمایی است که نیاز به دقت زیادی دارد. تولید مجموعه تلویزیونی فاخر «حضرت موسی(ع)» حدود ۵ سال زمان خواهد برد و این مجموعه برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.

 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟