دیدبان

101 پرفسور خطرناک از دید صهیونیستها +جدول

101 پرفسور خطرناک از دید صهیونیستها +جدول

دیدباننام این دانشمندان به جهت مخالفت با سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و حمایت آن از رژیم غاصب صهیونیستی  از سوی یک یهودی به نام«دیوید هاروویتز» در کتاب 101« پرفسور خطرناک» منتشر شده است و خواسته شده این افراد به خاطر تمایلات ضد ملی و ضد آمریکایی اخراج شوند. برخی از این دانشمندان چون «وارد چرچیل» و «فین کن اشتاین» از دانشگاه اخراج شده اند.

در بین این دانشمندان، دانشمند ایرانی ساسان فیاض منش نیز حضور دارد.پروفسور ساسان فیاض منش سال ها است در دانشگاه دولتی امریکا تدریس می کند.

علت این نامگذاری هم به مواضع همسان او با استادانی چون نوام چامسکی درباره سیاست های ایالات متحده در خاورمیانه مربوط می شود. ساسان فیاض منش دانش آموخته اقتصاد و ریاضی است. این استاد ایرانی دانشگاه که تحصیلات دانشگاهی اش را در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته «ریاضیات کاربردی» گذرانده، در دوران پایانی تحصیلات خود، اقتصاد را برگزید.

 

حوزه تخصص این استاد ایرانی دانشگاه کالیفرنیا اقتصاد سیاسی، توسعه اقتصادی و اقتصاد خرد و کلان است. وی متفاوت از سیاستمداران و کارشناسانی که به شعار تغییر اوباما امیدوارند، نگاهی بدبینانه به دوران ریاست جمهوری اوباما دارد.

 

فیاض منش شعار تغییر اوباما را یک «دروغ» بزرگ توصیف می کند و شاهد ادعایش را نیز تیم مشاورانی که درباره خاورمیانه به او مشورت می دهند، می آورد. فیاض منش با تحلیل تیم سیاست خارجی اوباما بر این باور است که اوباما دنباله رو شعارهای بوش است.

 


منبع:snn

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران