دیدبان

ازدواج آسان در تالار 8 ستاره

ازدواج آسان در تالار 8 ستاره

دیدبانبرگزاری مراسم ازدواج در کنار شهدای گمنام و مزار شهدا در حال تبدیل‌شدن به الگو برای جوانان امروزی است.

جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با برگزاری مراسم ازدواج تلاش دارند که به نوعی از نسلی که برای دفاع از آرمان‌ها و آسایش ما جانشان را فدا کردند، دور نمانند.

نسل چهارم انقلاب با حضور در کنار شهدا و مزارشان تلاش می‌کنند که فرهنگ دفاع مقدس را زنده و پویا نگهدارند و این مطلب وقتی به حقیقت می‌پیوند که جوان ساروی شیرین‌ترین لحظه زندگی‌اش که مراسم عقد است را تصمیم گرفت در کنار هشت شهید گمنام دفاع مقدس در مازندران و در محل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار کند.

داماد علی مصطفی‌پور، دانش‌آموخته رشته کامپیوتر، عروس نیز دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی، مهریه 14 سکه به نام 14 معصوم، مکان جشن عقد، آرمگاه هشت شهید گمنام که همه هستی‌شان را برای ایران اسلامی فدا کردند، هدف زنده‌کردن سنت پیامبر(ص) میزان هزینه تنها حلقه عقد و عروسی....

به سبب مشغله داماد موفق به گفت‌وگو با داماد نشدیم، اما علی‌اصغر مصطفی‌پور پدر داماد در گفت‌وگوی کوتاه بیان داشت: پیشنهاد برگزاری این مراسم در محل شهدای گمنام دفاع مقدس از طرف عروس و داماد مطرح شد.

وی دلیل برگزاری مراسم عقد و عروسی در این مکان مقدس را علاقه فرزندش به شهدا و انقلاب عنوان کرد و گفت: علی از کودکی در اینگونه محافل بزرگ شد و با برگزاری این مراسم در این مکان تلاش کرد که ثابت کند که ازدواج آسان امکان‌پذیر است.

علی اصغر اصغری پدر عروس نیز برگزاری این ازدواج را ایجاد شجره طیبه عنوان کرد و گفت: با برگزاری ازدواج در این مکان مقدس به پیوند اساسی که در این ازدواج شکل می‌گیرد، ایمان دارم.

منبع:فارس

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران