دیدبان

افطاری دادن جنایتکاری که خون هزاران کودک مسلمان از دستانش می چکد + تصاویر

افطاری دادن جنایتکاری که خون هزاران کودک مسلمان از دستانش می چکد + تصاویر
دیدبانانتشار خبر افطاري دادن "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی تعجب و حيرت مسلمانان و بسياري از صاحب‌نظران مسائل منطقه‌اي و بين‌المللي را برانگيخت.

واقعا از عجايب دنياي وارونه امروز مي‌تواند دعوت يك مقام ارشد رژيم جنايتكار صهيونيستي از برخي از شخصيت‌ها (!) و سفرای برخی کشورهای اسلامی براي ضيافت افطار باشد. شيمون پرز به عنوان نمادي از خوي درندگي صهيونيست‌ها عليه مسلمانان كه نام ننگين او با كشتار هزاران كودك، زن و مرد بي‌گناه مسلمان گره خورده، حالا ميزبان برخي از چهره‌هاي مسلمان بر سر سفره افطار شده است!

از مقامات رژيم صهيونيستي كه تفريحي جز ارتكاب به جنايت و كشتار مسلمان در اراضي اشغالي در طول بيش از نيم قرن گذشته‌ نداشته‌اند، توقعي جز اين نمي‌توان داشت كه با اينگونه اقدامات مشمئز‌كننده، سعي در پاك كردن ننگ ابدي جنايات وحشيانه خود داشته باشند؛ اما آيا واقعا مي‌توان ميهمانان چنين مراسمي كه بر سر سفره افطاري شيمون پرز حاضر شده‌اند را "مسلمان" ناميد؟! ادعاي مسلماني و هم‌سفره شدن با قاتل هزاران زن و كودك مسلمان و شخص جنايتكاري كه مفتخر به شراكت در كشتار "صبرا و شتيلا" است!

البته با نيم نگاهي به جريانات اخير كشور سوريه، باور اين حقيقت تلخ چندان دشوار نخواهد بود؛ صحنه‌هاي جنايات اشخاص سفاكي كه در قامت تروريست‌هاي اعزامي به سوريه و تحت عنوان مسلماني و "جهاد" با نظام مردمي بشار اسد، دست به هر جنايتی زده و برای سردمدارن غربي ـ صهيونيستي خود خوش‌خدمتی می‌کنند.

احياناً همان قماش از مسلماناني كه در سوريه حلقوم كودك و زنان بي‌گناه مسلمانان و مسيحيان سوري را مي‌بُرند و فرياد كثيف "جهاد" بر مي‌آوردند، حالا هم بايد بر سر سفره افطاري جنايتكار صهيونيستي مانند شيمون پرز حاضر شوند و .....














منبع:باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران