دیدبان
در نامه ای به رئیس جمهور منتخب؛

رحیم پور: آقای رئیس‎جمهور مراقب این دو گروه باشید

رحیم پور: آقای رئیس‎جمهور مراقب این دو گروه باشید
به گزارش گروه رصد دیدبان حيدر رحيم پوراذغدي در نامه خطاب به رییس جمهور منتخب نوشت:
من آن‎چه شرط بلاغ است با تو مي‎گويم تو خواه از سخنم پند‎گير و خواه ملال
آقاي روحاني، رئيس‎جمهوري ايـــران، کشـور تحــرکات حيرت‎انگيز و اجتهاد‎هاي باورنکردني مذهبي.

به عرض حضرت‎تان مي‎رسانم که من از آغاز انقلاب، براي هر کس که با رأي مردم بر اريکه رياست قوه‎ مجريه نشسته است نامه‎اي نوشته‎ام؛ هر که آن نامه را خوانده است به من علاقه‎مند شده و هر که آن‎ را به دور افکنده، در پايان دوران رياستش حسرت خورده است. نامه‎ام را با طبقه‎بندي راي‎دهندگان‎تان آغاز مي‎کنم.

۱- آقاي رئيس‎جمهوري، مرحوم دکتر شريعتي زيان‎‎هاي دو طبقه را براي انقلاب اسلامي از ديگر طبقات بيشتر مي‎دانست. آخوندزدگان و آخوند‎زدگان و چون به ايشان گفتند اين‎که شد يک طبقه خنديد و گفت نه اين دو گروه ضد ‎يکديگرند.

آخوندزدگان خط ارتجاع کساني هستند که هر کس عمامه‎اي بر سر و عبايي بر دوش دارد و نعل‎ بر پا دارد، او را سنبل دين و دين‎داري و اهل حوزه علميه مي‎دانند و معرف اسلام؟! ولي آخوندزدگان گروه دوم، ضد ‎اين گروه مي‎انديشند آنان با القاي رنسانس غرب، در برابر کشيش‎ها از هر که به روحانيت رسمي تعلق دارد متنفر بوده و آرزو مي‎کنند که شيخ فضل‎الله‎ها را به دار بکشند و پاي چوبه‎ دار آن‎ها به پايکوبي و دست زدن بپردازند.

آقاي رئيس‎جمهوري هر دو اين گروه‎ها به دو علت متضاد، از راي‎دهندگان به شما هستند و خداوند هيچ کس را محب اين‎ها نگرداند. چه اينان موجوداتي هستند که به گفته بهلول به کيشي، مريد مي‎شوند و به فيشي تو را تنها مي‎گذارند و خراب‎کاري هاي‎شان از خرابکاري‎‎هاي دشمنان خطرناک‎تر است. چه گفته‎اند: دشمن دانا بلندت مي‎کند / بر زمينت مي‎زند نادان دوست.

آقاي رئيس‎جمهوري هنوز بيش از دو‎ ساعت از گزينش حضرت‎تان به رياست‎جمهوري نگذشته بود که يکي از آخوندزدگان طبقه اول، به من تلفن زد که در روزنامه‎اي تجاري در دوران تسلط دوم خردادي‎ها، نويسنده‎اي نوشت: روپوش‎‎هاي تا روي زانو و يقه‎باز، در شأن زنان امروز ايران است و در روزنامه امروز نوشته است، بي‎حجابي انگل جامعه نيست، بلکه رباخواران و زمين‎خواران انگل جامعه‎اند. ما اين را مي‎دانيم که اينک سلاطين حاکم بر سيمان و آهن و زمين و توليدات، بزرگ‎ترين دشمن جامعه هستند، ولي ايشان هم بايد اين را بدانند، بي‎حجابان در جامعه‎اي که قوانين آن بر پايه اسلام ناب محمدي (صلي‎الله‎عليه‎وآله‎وسلم) تنظيم شده با قانون و اسلام مخالفت مي‎کنند، از اين گذشته عقلا که نمي‎گويند به‎دليل اين‎که شکم تو بزرگ است، من چشم خود را کور مي‎کنم. و متن نوشته را براي من خواند و خواست پاسخي برايش بنويسم و جنگ دو فرقه آخوند‎زدگان را آغاز کنم. و من به پاسخش گفتم سخن او درست است، بلکه در کشور‎هايي که هم‎جنس‎بازي را قانوني ساخته‎اند، جذب مردان به هر شکل ممکن کار مفيدي‎ست ليکن در فرهنگ ما که هم‎جنس‎بازان را اعدام مي‎کنند و بدحجابي و بي‎حجابي بر‎خلاف آيين و قوانين ملي کشور ماست دولتي که خواسته باشد پايدار بماند، بايد با اين جرثومه‎‎هاي استثمار جداً مبارزه کند و بهتر است که زنان زيبايي‎‎هاي خود را منحصر به شوهران خود بدانند. بحثم پيرامون حجاب نيست، مي‎خواستم به آقاي رئيس‎جمهوري گوش‎زد کنم که دوستان نادان به تحريک سياست‎ها به چه سرعتي دست اندرکار شده‎اند؟! آقاي رئيس‎جمهوري هوشيار باشيد که: دشمن دانا بلندت مي‎کند/ بر زمينت مي‎زند نادان دوست.

از اين‎رو سخت تأکيد مي‎کنم که تا دشمنان انقلاب اين دو گروه فسيل و متحجر را به ‎جان يکديگر نيانداخته‎اند، حضرت‎عالي صريحا اعلام کنيد که پايه‎‎هاي حکومت ما بر ساختار اسلام محمدي (صلي‎الله‎عليه‎وآله‎وسلم) و انقلاب مذهبي خميني بزرگ بوده و از هر گونه ارتجاع و التقاط مبرا است و آگاه باشيد که اگر روشن و آشکار شيوه مديريت خود را بيان نفرماييد هر دو گروه تخريب کرده و طلبکار خواهند شد.

۲- آقاي رئيس‎جمهوري بخش ديگري از رأي‎دهندگان به شما، ياران حقيقي و اصلاح‎طلباني هستند که در آشوب‎‎هاي دشمن‎آفرين دوران دوم خردادي‎ها و سبز‎ها، منحرف و يا به ناحق بد‎نام شده‎اند و اين‎بار مصمم گشته‎اند که اهداف مفيد خود را به نمايش بگذارند و پيش از هر تحرکي گراني را مهار و کارآفريني و توليدات داخلي را ياري کنند. و من اميدوارم که اين گروه به رهبري آقاي رفسنجاني، کارآزموده‎ترين مرد انقلاب، دست به تحرکات مفيدي بزنند و خمودي امروز کار و توليد را تبديل به تحرک کرده و حيات جديدي را در اقتصاد ما بيافرينند.

۳- گروه ديگر طبقه‎اي جديد و حزبي هوشمند و بي‎نام و نشاني هستند که از پيام‎‎هاي جديد و مرموز انقلاب اين را درک کرده‎اند که رهبري، ديگر اميدي به آنان که خود را اصول‎گرا مي‎پندارند ندارد و چنين پيام‎‎هايي اين حقيقت را آشکار ساخت. هيچ‎کس نمي‎داند من به چه‎کسي رأي مي‎دهم، من نسبت به هيچ کس نظر خاصي ندارم. جمله من به هيچ‎کس نظر خاصي ندارم، پرچم بلندي بود براي انتخاب حضرت‎تان که استثنائا جزو اصول‎گرا‎هاي اصطلاحي نيستيد و اين گروه که هيچ‎گاه دلي خوش از اصول‎گرايان اصطلاحي نداشته‎اند، در اين دوره با حرکتي قانوني و مجوز شرعي و اذن ولي فقيه براي مقابله با استکباري که اينک به‎خاطر ضعف راست‎گرايان بر کشورمان حاکم شده است، به حضرت‎تان که راست‎گرا نيستيد، رأي داده‎اند و چنين اتحادي مبارک است و قدر اين گروه را بدانيد.

۴- ولي گروه عمده رأي‎دهندگان به حضرت‎تان، توليد‎کنندگان کشور هستند، محروماني که در دوران رياست آقاي احمدي‎نژاد با همه فداکاري‎هاي‎شان آن‎چنان به خاک و خون کشيده شده‎اند که رمقي براي‎شان نمانده! و همچنين صاحبان صنايع کوچک و کشاورزان و دامپروران. براي نمايش وضع صنايع کوچک کافي است که سري به شهرک‎‎هاي صنعتي بزنيد تا ببينيد چه بر سر توليدات مردمي آورده‎اند و من نيز بار‎ها نمونه‎هايي را نوشته‎ام. سلاطين اقتصاد وارداتي، حواله رئيس‎جمهوري براي تأسيس يک کارخانه‎ را به‎ دليل نداشتن پول نمي‎پردازند و در طول پنج‎ سال، چندهزار برابر بودجه تأسيس کارخانه را بابت واردات همان محصولات توليدي کارخانه مي‎پردازند تا صد‎ها نفر را بيکار و بيمه بيکاري به آنان بپردازند.

آقاي رئيس‎جمهوري نزاع بزرگ آمريکا با ديگر توليد‎کنندگان محصولات کشاورزي براي اين است که ديگران مي‎گويند با اين همه سوبسيدي که شما، به کشاورزان خود مي‎دهيد هيچ کشوري توان رقابت صادرات را با آمريکا ندارد، ولي ايران مانع صادرات توليداتي مي‎شود که کشاورزان بدون دريافت سوبسيد در پي صدور آن‎ها هستند و گندم کشاورز خود را روزي به اندازه يک‎سوم گندم‎‎هاي وارداتي و امروز به قيمت نصف گندم‎‎هاي وارداتي مي‎خرد. متاسفانه اين دولت بهاي سم و کود و سوخت لازم کشاورزي و ديگر مخارج توليد را تا ۴۰برابر افزايش داده است! در پايان نامه‎ام اين جملات گوهر بار سردار رضايي را باز نويسي مي‎کنم: «شکست اصول‎گرايان لازم بود و واجب‎تر از نان شب. زيرا اينان درک نمي‎کردند که با اين همه ناکارآمدي‎‎هاي آنان نمي‎شود باز هم مردم فوج فوج به ‎سمت‎شان در حرکت باشند.» و سوگند به خدا من اين حقيقت را هنگامي دريافتم که مجلس نمايندگان اعتبارنامه دو اصلاح‎طلب مخالف راست‎گرايان به‎ظاهر اصول‎گرا را تصويب کرد.


منبع: جهان

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران