دیدبان

ادامه تحرکات مخالفان مرسی قبل از تظاهرات سی ژوئن

ادامه تحرکات مخالفان مرسی قبل از تظاهرات سی ژوئن

دیدبانبه گزارش پایگاه الیوم السابع، محمود غزلان سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین با اشاره به دعوت عبدالفتاح السیسی  وزیر دفاع مصر مصالحه نهاد ریاست جمهوری با مخالفان بیان کرد: با وجود اینکه دعوت وزیر دفاع برای آشتی حقیقی میان ریاست جمهوری و مخالفان،نهاد ریاست جمهوری را در تنگنا قرار داده است و در واقع نوعی دخالت ارتش در امور سیاسی است اما گروه اخوان المسلمین با این دعوت به شکل مثبت برخورد می کند.

وی بیان کرد: مخالفان اگر به دعوت های مکرر اخوان المسلمین و نیز نهاد ریاست جمهوری درباره آشتی ملی توجه می کردند می توانستند کشور را از مشکل کنونی نجات دهند.طرفداران اخوان المسلمین در روز جمعه حمایت خود را از رئیس جمهوری و پایبندی خود را به اصول دموکراتیک نشان دادند.

این در حالی است که  می وهبه سخنگوی گروه موسوم به تمرد اعلام کرد: هیچ تصمیمی برای تظاهرات قبل از سی ام ژوئن در دستور کار ما نیست و در روز سی ام ژوئن تظاهراتی از مسیرهای مختلف به سوی کاخ ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر منابع وابسته به جنبش ششم آوریل امروز بعد از ظهر در نشستی در دفتر این جنبش در خیابان القصر العینی موضع خود را درباره تظاهرات سی ام ژوئن و پس از آن اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که ماجد عثمان مدیر مرکز مطالعات افکار عموی بصیره مصر با اشاره به نظر سنجی انجام شده از سوی این مرکز از اعلام نتایج آن در روز 25 ژوئن(فردا) خبر داد.


منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران