دیدبان

«اعتراف کثیف» مجری CNN+عکس

«اعتراف کثیف» مجری CNN+عکس
دیدبانبه گزارش حريت، کريستين امانپور که در جريان فتنه 88 به موضع گيري هاي علني ضد ايراني مي پرداخت در اعتراض به انتشار مصاحبه اش با روزنامه "تقويم" چاپ ترکيه در يکي از شبکه هاي اجتماعي به اظهارنظر در اين باره پرداخته است. 

روزنامه "تقويم" در تاريخ 18 ژوئن (28 خرداد) متن مصاحبه خود با امانپور را تحت عنوان "اعتراف کثيف" متتشر کرده است. امانپور در اين مصاحبه اعتراف کرده است که وي و ساير خبرنگاران همانند او "براي پول هر کاري را انجام مي دهند." 


 
امانپور نيز با اظهار خشم از چاپ اين مصاحبه توسط روزنامه تقويم در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه هاي اجتماعي نوشته است "شرم و ننگ بر شما. شما مصاحبه اي جعلي را منتشر کرده ايد." 

وي مدعي شده که اين مصاحبه روزنامه ترکي به منظور تلافي گزارش هاي "سي ان ان" در مورد حوادث و اعتراضات پارک گزي آن را منتشر کرده است. اخيرا نيز "رجب طيب اردوغان" نخست وزير ترکيه از نوع موضع گيري و بازتاب اخبار حوادث ترکيه توسط رسانه هاي غربي بخصوص سي ان ان انتقاد کرده بود. 

در بخشي از اين گزارش امانپور اعتراف کرده که روزنامه نگاران و خبرنگاران آمريکايي از سوي "لابي هاي توليد نوشيدني هاي الکلي، شرکت هاي نفتي و دارويي و لابي هاي عظيم مالي تهديد مي شوند." در واکنش به اظهارنظر امانپور مصاحبه کننده اين گزارش در يکي از شبکه هاي اجتماعي صحت اين مصاحبه را تاييد کرده و اظهار داشته که حاضر به پاسخگويي در اين باره به امانپور است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران