دیدبان

آمریکا و معضل بارداری دختران نوجوان

آمریکا و معضل بارداری دختران نوجوان
دیدبانبه گزارش مشرق به نقل از العالم، وسایل حمل و نقل عمومی شهر شیکاگو و دیوارهای این شهر مملو از پوسترهایی است که در آن به طعنه تصاویر پسرانی گنجانده شده که شکمهایشان مانند زنان حامله برآمده است .
مسئولان امور بهداشتی شیکاگو تبلیغات خود را با عنوان " غیرمنتظره! این است وضعیت دختران خردسال" نامگذاری کرده اند و اعلام می کنند که هدف از این تبلیغات هشدار دادن درباره بارداری دختران خردسال و تأثیر سوء این فاجعه در جامعه است.

مقام های بهداشتی اعلام کردند : دختران خردسال خانواده ها با خطر بارداری مواجه هستند و پسران خانواده ها نیز با خطر زندانی شدن روبرو هستند و این خطرات هر خانواده ای را تهدید می کند.
مسئولان امور بهداشتی شیکاگو تبلیغات خود را در اطراف مدارس و مناطق دارای میانگین بالای بارداری دختران خردسال متمرکز کرده اند .
بر اساس آمار سازمان‌هاي دولتی مختلف در امریکا مانند "مركز فدرال كنترل و پيشگيري از بيماري‌ها"، "كمپين ملي جلوگيري از بارداري ناخواسته نوجوانان"، "گزارشات رواني ملي" و ... بيش از يك سوم دختران آمريكايي قبل از سن 20 سالگي باردار مي‌شوند و در سال 2006، دختران بين 15 تا 19 سال 435 هزار و 427 كودك را به دنيا آورده‌اند. دهها برابر این تعداد نیز شمار فرزندان نامشروع سقط شده است.

به گزارش مشرق

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران