دیدبان

محمدیان: مشارکت در انتخابات اثبات شعور سیاسی و موقعیت شناسی مردم است

محمدیان: مشارکت در انتخابات اثبات شعور سیاسی و موقعیت شناسی مردم است
دیدبانحجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور در گفت گویی با خبرنامه دانشجویان ایران، مشارکت گسترده مردم را در انتخابات
ریاست جمهوری اثبات شعور سیاسی و موقعیت شناسی خود عنوان کرد و گفت: این حضور قدرتمند مردم معادلات منطقه و جهان را به نفع ایران اسلامی تقویت خواهد کرد و ما با گام جدید به اهداف راهبردی خود نزدیک تر خواهیم شد.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری کردند و به تناوب از مردم ایران دعوت کردند که با حضور حداکثری خود با وجود گرایش های مختلف سیاسی در صحنه انتخابات حاضر شوند تا موجب مأیوس شدن دشمنان گردند و خوشبختانه این دعوت رهبری با لبیک ملت ایران روبرو شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان  همچنین از حضور آگاهانه و توأم با احساس مسئولیت اساتید دانشگاه ها و دانشجویان عزیز که در خلق این حماسه نقش موثری ایفا کردند، تشکر کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور در پاسخ به سوال اینکه "موضعگیری آمریکایی ها در به رسمیت نشناختن نتیجه انتخابات، این حضور گسترده را چگونه ارزیابی می کنید؟" تصریح کرد: آمریکایی ها درطول این 34 سال نه فقط انتخاب ملت را در ریاست جمهوری به رسمیت نمی شناختند، بلکه با دشمنی آشکار موجودیت این ملت را هم تهدید آشکار می کردند و به دنبال برگشت زمان آقایی خود برای این ملت بودند که همیشه با تو دهنی این ملت روبرو شدند، موافقت و مخالفت آنها نه تنها اثری در اراده این ملت نمی گذارد بلکه آنها را در ادامه دادن این مسیر الهی مصمم تر می سازد که نمونه آن همین انتخابات امروز ما بوده است. 

وی با بیان این مطلب که "امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم این رأی مردم را قدر بداند"، افزود:  همانطور که آنها حماسه سیاسی را برپا کردند او نیز حماسه اقتصادی را با تکیه به توان ملت عزیز و استقامت در برابر زیاده خواهی های دشمن و حفظ عزت و بزرگواری این مردم به پادارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان  در پایان ابراز کردند: هم چنین انتظار می رود از ظرفیت کارشناسی دانشگاهیان و نخبگان علمی کمال استفاده به عمل آید و طرح ها و برنامه ها با نظر تخصصی آنان پیگیری گردد.
 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران