دیدبان

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات دوباره محقق شد

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات دوباره محقق شد
دیدبان: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی صبح امروز آغاز شد که از مهمترین نکات قابل توجه آن می توان به حضور مردم قبل از باز شدن مراکز رای گیری بود، نکته ای که با توجه تحریم های شدید اقتصادی و فضای سازی های گسترده رسانه های ضد انقلاب به تحریم انتخابات نشان از بی توجهی اقشار مختلف مردم به این فضاسازی ها دارد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در اولین دقایق شروع رأی گیری نیز رهبر انقلاب با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رأی خود را در صندوق 110  انداختند و فرمودند: از رأی بنده هیچ کس حتی خانواده ام خبر ندارند.

رهبر معظم انقلاب در سخنان مهمی که هفته گذشته در حرم مطهر امام خمینی داشتند با بیان این مطلب که "اصل مطلب در مسئله‌ى انتخابات، ايجاد حماسه‌ى سياسى است"، درباره رای دادن به هر کدام از نامزدها فرمودند: اين هشت نفر آقايان محترمى كه در صحنه هستند - رأى به جمهورى اسلامى داده‌ايد. رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوكار انتخابات است. اينكه شما وارد عرصه‌ى انتخابات ميشويد؛ چه آن كسى كه نامزد رياست جمهورى است، چه آن كسى كه انتخاب ميكند - مثل من و شما - نفْس ورود در اين ميدان، به معناى اعتماد به جمهورى اسلامى و اعتماد به سازوكار انتخابات است؛ در درجه‌ى دوم هم، رأى به كسى است كه يا شما، يا آن برادر و خواهر ديگر، يا بنده‌ى حقير تشخيص داده‌ايم كه براى آينده‌ى كشور مفيدتر از ديگران است.

رهبر معظم انقلاب همچنین در دیدار اخیرشان با اقشار مختلف مردم با بیان این مطلب که " توصیه اول من حضور پرشور پای صندوق رای است"، در سخنانی قابل توجه فرمودند: ممكن است بعضی بدلیلی نخواهند از نظام اسلامی حمایت كنند، اما از كشورشان كه می‌خواهند حمایت كنند.همه باید بیایند/هركس كه انتخاب شد اگر دارای رای سدید و محكم باشد بهتر میتواند مقابل دشمنان و معارضین بایستد.


اما شاید کسی فکر نمی کرد مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تا این حد گسترده باشد.

اما رهبر انقلاب همانطوری که مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم را پیش بینی کرده بودند 4 سال گذشته نیز از مشارکت بالای مردم در این انتخابات ابراز امیدواری کرده بودند.

ایشان در خطبه های تاریخی 20 شهریور ماه 88 همه‌‌‌‌‌‌ى اين بلواهائى كه شما مشاهده كرديد در دوره‌‌‌‌‌ى بعد از انتخابات پيش آمد و پيش آوردند و آنها حمايت كردند، براى همين بود كه شايد بتوانند پشتوانه‌‌‌‌‌ى مردمى انقلاب را ضربه بزنند و از انقلاب بگيرند. بنده عرض كردم نشانه‌‌‌‌‌ى اعتماد مردم به اين نظام، حضور چهل ميليونى در انتخابات بود. حالا در راديوهاى بيگانه و متأسفانه بعضى هم در داخل همنواى با آنها، هى اصرار و تكرار كه بله، اعتماد مردم از نظام سلب شده! اين، جواب آن حرف است. آنجا ما گفتيم اينى كه هشتاد و پنج درصد مردم مى‌‌‌‌‌آيند رأى ميدهند، چهل ميليون پاى صندوقها مى‌‌‌‌‌آيند، به هر كسى كه رأى ميدهند، خود آمدن پاى صندوق، نشانه‌‌‌‌‌ى اعتماد مردم به نظام است - كه حقيقت قضيه هم همين است - اينها براى اينكه اين حرف را دروغ از آب در بياورند، مكرر در مكرر تبليغات كردند كه اعتماد مردم از دست رفته؛ چه كار كنيم؟ حالا بعضى در لباس دلسوزى گفتند چه كار كنيم كه اعتماد برگردد! مردم به نظام اعتماد دارند، نظام هم به مردم اعتماد دارد. ان‌‌‌‌‌شاءاللَّه خواهيد ديد در انتخابات آينده - كه حالا دو سه سال ديگر است - همين مردم با وجود همين بازيگرى‌‌‌‌‌اى كه مخالفان و دشمنان و غافلان و بى‌‌‌‌‌خبران داخلى كردند، يك حضور مستحكمِ قوى‌‌‌‌‌اى در انتخابات خواهند داشت.



منبع:خبرنامه دانشجویان

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران