دیدبان

عصبانیت رسانه های بیگانه از 2مستندانقلابی

عصبانیت رسانه های بیگانه از 2مستندانقلابی
دیدبان روز گذشته سایت العربیه فارسی در گزارشی که از دو مستند «مصاف» و «کدام انحراف» تهیه کرده است آنها را مستندهایی علیه هاشمی و مشایی دانسته و با انتساب مرکز مستند سفیر به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانیت خود را از اقدام رسانه ای به موقع سفیر ابراز نمود.

 العربیه ضمن ادعای وابستگی سفیرفیلم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: «مرکز مستندسازی سفیر دو فیلم علیه اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر پیشین محمود احمدی نژاد، تهیه و پخش کرده است.»

 العربیه در ادامه گزارش خود نوشت: « یکی از فیلم ها که علیه هاشمی رفسنجانی است، ”مصاف” نام دارد که پیش از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، در دانشگاه تهران پخش شده بود.این فیلم هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران را به دست داشتن در نا آرامی های پس از انتخابات سال ۲۰۰۹ ایران متهم کرده است.»

 العربیه که تلاش برای القای اختلاف درون نظام را در کارنامه دارد، در مورد مستند «کدام انحراف؟» نوشت: فیلم دیگر که در دانشگاه صنعتی شریف اکران شد، علیه مشایی است که ”کدام انحراف؟” عنوان دارد. در این فیلم به اختلاف های احمدی نژاد و مشایی با آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران پرداخته شده است.

 همچنین دو سایت دیگربان و بالاترین نیز در مطالبی جداگانه از ساخت مستند "کدام انحراف” و "مصاف” خبر داده و سعی در القای وجود اختلاف درون بدنه حاکمیت داشتند.

 براساس این گزارش روابط عمومی سفیرفیلم ضمن تکذیب هرگونه وابستگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با توفیق الهی و حمایت مردم بتواند در این مسیر با استواری بیشتری گام بردارد.


به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سفیرفیلم

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران