دیدبان

شیوه همکاری ستادهای انتخاباتی لنکرانی و جلیلی

شیوه همکاری ستادهای انتخاباتی لنکرانی و جلیلی
دیدبانامیر حسین قاضی زاده با اشاره به جلسه نوبت بعد از ظهر شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: در این جلسه مباحثی برای تعامل با سازمان ستادهای انتخاباتی آقای دکتر جلیلی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در واقع این جلسه برای تعیین فرآیند همکاری با ستادهای انتخاباتی دکتر جلیلی و تعیین رابط و یا رابطین با ستادهای وی برگزار شد.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این جلسه بیشتر جنبه کاری و عملیاتی داشت، تصریح کرد: به عنوان مثال طلاب و روحانیونی که قرار بود در ایام تبلیغ برای دکتر لنکرانی تبلیغ کنند، آماده می شوند که این تبلیغ را برای آقای دکتر جلیلی انجام دهند.

وی با اشاره به برخی شایعات مطرح مبنی بر اختلاف میان اعضای پایداری برای انتخاب کاندیدای نهایی، گفت: ما باید یک کاندیدا معرفی می کردیم و بر سر افراد مختلف بحث شد و طبیعتا باید در شورای مرکزی به یک نتیجه می رسیدیم و افراد را با توجه به دوری و نزدیکی به گفتمان انقلاب و همچنین با توجه به تیم آنها، مورد بررسی قرار دادیم.

قاضی زاده با اشاره به بیانات آیت الله مصباح درباره سعید جلیلی خاطرنشان کرد: ایشان درباره آقای جلیلی فرمودند که وی معیارها را دارد و برخی ملاک هایش نیز بالاتر از حد قابل قبول است.

منبع:مشرق

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران