دیدبان

ستادهای مشایی تعطیل نشده و برای انتخابات شوراها فعالیت می کند

ستادهای مشایی تعطیل نشده و برای انتخابات شوراها فعالیت می کند
به گزارش دیدبان  عبدالرضا داوری که از نزدیکان مشایی می باشد و مسوول کمیته رسانه ستاد اوست در مصاحبه با "شبکه ایران" به نکاتی اشاره کرده که جالب توجه است. وی در این مصاحبه تصریح کرده است: گفتمان بهار قرار است در آینده در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی فعالیت گسترده‌تری داشته باشد. 
او در جواب به سوالی در مورد وضعیت ستادهای مشایی گفته است: وظیفه این ستادها در شرایط فعلی پشتیبانی از گفتمان بهار در انتخابات شورای شهر است؛ همچنین تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای احراز صلاحیت مهندس مشایی، دیگر فعالیت حامیان گفتمان بهار و ستادهای انتخاباتی است. مذاكرات برای حضور مهندس مشایی در انتخابات همچنان ادامه دارد و ستاد‌ها نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
به هر حال مراجع قانونی و نظارتی باید بر این موضوع تمرکز نمایند که چگونه نامزدی که در انتخابات حاضر نیست ستادی فعال دارد و حتی دنبال تأثیرگذاری بر انتخابات شوراهاست؟! 
پیش از این سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مورد فعالیت ستادهای مشایی گفته بود: این افراد ستاد رسمی ندارند، اما اگر علنی در برابر قانون فعالیت کنند، با آنان برخورد می‌شود. همچنین وی تأکید کرده بود: البته این اقدام درست نیست چرا که شورای نگهبان رای خود را اعلام کرده و تجدیدنظر و سوق‌دادن فلش‌ها به سمت مقام معظم رهبری درست نیست، چرا که ایشان فرموده‌اند «در این گونه مسائل نظری ندارم و این رفتار شایسته‌ای نیست.» 


مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران