دیدبان

عدم اعتقاد مدیران شهری تهران به گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی!

عدم اعتقاد مدیران شهری تهران به گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی!

دیدبان؛ مهدی چمران با اشاره به عدم توجه مدیریت شهری تهران در استفاده از پتانسیل‌های شهرداری در مناسب‌های مذهبی و ملی اظهار کرد: این موضوع  برمی‌گردد به عدم اعتقاد مسئولان شهری به مناسبت‌های مذهبی، ملی و خاصی مانند "9 دی" و اینکه اصولاً این مدیران، اعتقادی به این مسائل نداشته و ندارند.

وی تصریح کرد:  عدم توجه به ایام فاطمیه، دهه فجر و مناسبت ملی مانند چهل سالگی انقلاب از دیگر مسائلی است که مدیریت شهری در این دوره اقدام خاصی را در سطح شهر تهران انجام نداده است و این در حالی است که دوستان در شورای شهر تهران در بسیاری از موارد به مراتب کوچکتر مانند نقاشی‌های میدان ولیعصر(عج) واکنش نشان می‌دهند.

چمران متذکر شد: رفتار مدیریت شهری تهران اعم از شورای شهر تهران و شهرداری تهران درباره گرامیداشت مناسبت‌ها، جای تعجب و سؤال دارد و این نشانگر آن است که آنها نسبت به انقلاب یا دیدگاهی ندارند یا بی‌تفاوت هستند.

رئیس سابق شورای شهر تهران یادآور شد: توجه به مناسبت‌های مذهبی و ملی باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد و شایسته است دوستان در مدیریت شهری تهران، فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران را پاس بدارند.

وی گفت: متاسفانه در این دوره از مدیریت شهری توجه به مسائل مذهبی و ملی از سوی مسئولان شهری به فراموشی سپرده شده است و چنانچه این روند در آینده ادامه پیدا کنند، شهر دچار چالش خواهد شد.

مرتبط‌ها

آغاز اجرای آزمایشی طرح «بازی و یادگیری» در مدارس ابتدایی تهران

معرفی ۲۲۵۰۰ بیکار در سال جاری برای مهارت آموزی

توزیع نامناسب بارندگی‌ در کشور

شهرداران راهکارهای عملی برای بهبود اداره شهرها ارائه کنند

گرچه نمرود هیزم آورده‌ست!

ساخت 19 بیمارستان در استان تهران