دیدبان

عدم احراز صلاحیت هاشمی ربطی به مسئولیت او در مجمع تشخیص ندارد

عدم احراز صلاحیت هاشمی ربطی به مسئولیت او در مجمع تشخیص ندارد

دیدبانحجت‌الاسلام محمد محمدیان عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات صبح امروز در حاشیه همایش بیداری اسلامی و افق‌های آینده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه گفته می‌شود با ردّصلاحیت هاشمی رفسنجانی اصل نظام و انقلاب زیر سؤال رفته است، گفت: اوّلاً کسی ردّصلاحیت نشده و تنها بحث احراز صلاحیت مطرح است.

وی افزود: به‌دلیل اینکه هاشمی رفسنجانی از لحاظ توان جسمی توانایی‌اش بسیار کم شده بود، بحث احراز صلاحیت صورت نگرفت. هرکس در این ایام با هاشمی رفسنجانی دیدار داشته باشد، کاملاً احساس می‌کند که وی از نظر جسمی توانایی‌اش کم شده است.

عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ادامه داد: فردی که می‌خواهد در سطح کلان کشور مدیریت کند، باید از توان جسمی متعارفی برخوردار باشد. اما این موضوع به‌معنی این نیست که هاشمی رفسنجانی صلاحیت حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام را ندارد.

محمدیان خاطرنشان کرد: هاشمی رفسنجانی هم‌اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئولیت دارد و از طریق مقام معظم رهبری مسئولیت این نهاد به هاشمی رفسنجانی سپرده شده است و صلاحیت وی برای حضور در مجمع تشخیص مصلحت کاملاً احراز شده که این مسئولیت به وی سپرده شده است، اما برای ریاست‌جمهوری توان بیشتری لازم است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تلاش رئیس‌جمهور برای گرفتن حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص مشایی، گفت: بنده اطلاع خاصی ندارم، اما هنوز حرکت خاصی از رئیس‌جمهور ندیده‌ایم.

عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات در پاسخ به این موضوع که: "رئیس‌جمهور اعلام کرده هواداران من و مشایی صبور باشند"، اظهار داشت: صبور بودن که حرف خوبی است.


منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران