دیدبان
با پایان سال تحصیلی و در آستانه امتحانات پایان ترم؛

کدام دانشگاه ها، ترم تابستانی ارائه کرده اند؟

کدام دانشگاه ها، ترم تابستانی ارائه کرده اند؟
دیدبانبا توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زودهنگام امتحانات در اکثر دانشگاه‌های کشور، اسامی برخی از دانشگاه‌هایی که در خصوص برگزاری ترم تابستانی اعلام آمادگی نموده‌اند، در ادامه منتشر می‌شود.

دانشگاه‌ تهران، یکی از دانشگاه‌هایی است که در سال جاری، برای برگزاری ترم تابستانی، اعلام آمادکی نموده است که برای پیگیری و اطلاع بیشتر در این مورد، پیشنهاد می‌شود که دانشجویان متقاضی، به معاونت آموزشی پردیس‌های دانشگاهی این دانشگاه مراجعه کنند.(از اینجا ببینید)

دانشگاه خواجه نصیر نیز با اعلام اینکه در ترم تابستان امکان اخذ درس تا سقف 6 واحد وجود دارد خاطرنشان کرد: درخصوص مهمانی در حال حاضر با اخذ دروس عملی و عمومی در دانشگاههای زیر نظر وزارت علوم موافقت می گردد و در رابطه با سایر دروس به صورت موردی بررسی خواهد شد. (از اینجا ببینید)

دانشگاه علم و فرهنگ تهران، در خصوص برگزاری ترم تابستانی، ضمن اعلام لیست دروس ارائه شده در تابستان، به دانشجویان متقاضی خاطرنشان کرد که برای آگاهی کامل از ثبت نام به سایت و یا معاونت آموزشی این دانشگاته مراجعه کنند. (از اینجا ببینید)

همچنین، دانشگاه ایلام طی اطلاعیه‌ای از دانشجویان متقاضی خواست که هرچه سریعتر به مدیران گروهها در این خصوص مراجعه و یا برای ثبت و تکمیل نام نویسی به سایت دانشگاه مراجعه کنند. (از اینجا ببینید)

دانشگاه ملایر نیز در ترم تابستانی سال جاری، اعلام آمادگی جهت برگزاری کلاس نموده است که اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید از اینجا ملاحظه کنید.

از دیگر دانشگاه‌هایی که در این زمینه اعلام آمادگی نموده ان می‌توان به دانشکده فنی امام خمینی سبزوار و آموزشکده فنی سما در قم اشاره نمود که برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این زمینه می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

اما جالب ترین دانشگاهی که در خصوص برگزاری ترم تابستانی اعلام آمادگی نموده است، پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران است که رقم‌های نجومی برای برخی از درس‌های ارائه شده در نظر گرفته است که بعضا از هزینه یک ترم در دانشگاه آزاد نیز، بیشتر است. (از اینجا ببینید)

در پایان خاطر نشان می‌شود که اسامی دانشگاه‌هایی که هنوز در این باره اطلاعیه‌ای صادر نکرده اند و یا اعلامی صورت نداده اند، در این خبر درج نگردیده است.


منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران