دیدبان
در موسسه فرهنگی روایت فتح اتفاق می افتد

مستند سازی در مورد بزرگترین عملیات های دفاع مقدس

مستند سازی در مورد بزرگترین عملیات های دفاع مقدس

دیدبانجواد جباری، مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت با اشاره به فعالیت‌های موسسه فرهنگی روایت که از زیرمجموعه‌های بنیاد روایت است گفت: یکی از فعالیت‌هایی که در روایت فتح اتفاق می‌افتد تلاش بر این است که موضوعات را با نگاه مستند سازی مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: در حوزه دفاع مقدس فیلم‌های سینمایی مستند در دستور کار قرار دارد که در قرار است در آن عملیات‌های بزرگ مثل عملیات بیت المقدس و .. به تصویر کشیده می‌شود و تلاش می‌شود که در این حوزه تولیداتی در زمان 90 تا 100 دقیقه به صورت سینمایی داشته باشیم.

جباری ادامه داد: مثلا فیلم‌های مشهوری از جنگ‌های جهانی می‌بینیم اما در زمینه جنگ کار مستند سینمایی کمتر اتفاق افتاده است. این کارها هم که قرار است در موسسه روایت فتح انجام گیرد، در همان سبک و سیاق است با مدل بومی خودمان.

وی با بیان اینکه راجع به برخی از شهدای شاخص و یا فرماندهان جنگ به علاوه موضوع انقلاب که همیشه مظلوم واقع می‌شود، کارهایی داریم گفت: در بخش شهدای انقلاب راجع به شهید بهشتی مجموعه برنامه‌هایی داشتیم که پخش شد و راجع به شهید مطهری هم با همکاری دوستانمان در بنیاد شهید مطهری در حال تلاش برای انجام کاری داخلی از این شاخص برجسته انقلاب هستیم. و در مورد حوزه‌های انقلاب به مرور موضوعاتی را در دستور کار داریم تا از این بخش غفلت نشود.



منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران