دیدبان

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد
دیدبان؛ بالاخره انتظارها به سر رسید و موعد قرعه کشی اولین دور حذفی لیگ قهرمانان فرا رسید. در این قرعه کشی که روز دوشنبه انجام شد، 16 تیم حاضر در این مرحله برای حضور در فینال مادرید، رقبای یکدیگر را در مرحله یک هشتم نهایی شناختند.
بر اساس قرعه صورت گرفته، شاید بتوان گفت بخت خیلی یار یوونتوس - اتلتیکو، لیورپول - بایرن و منچستریونایتد - پاریسن ژرمن نبوده که این تیم ها در این مرحله مقابل یکدیگر قرار داده است. اما تیم هایی چون من سیتی، رئال مادرید و بارسلونا می توانند نسبت به قرعه خود راضی باشند.
برای انجام قرعه کشی، جورجیو مارکتی، لورا ژرژ و لوئیز گارسیا روی صحنه حاضر شدند. طبق قوانین قرعه کشی، نمایندگان یک کشور در این مرحله به هم برخورد نمی کنند، ضمن اینکه تیم هایی که در مرحله گروهی هم گروه بودند، مقابل هم به میدان نخواهند رفت.
اولین تیمی که نامش از سبدها درآمد، شالکه 04 آلمان بود. این تیم امکان برخورد با 5 تیم را داشت که به قرعه منچسترسیتی برخورد کرد. بعد از آن اتلتیکو از سبد بیرون آمد و امکان برخورد با 4 تیم را داشت که با قرعه سخت یوونتوس روبرو شد.
منچستریونایتد انگلیس سومین تیم بود که از سبدها بیرون آمد و با 6 تیم احتمال برخورد داشت و با قرعه سخت پاریسن ژرمن روبرو شد تا بازی ای جذاب در پیش رو باشد. چهارمین تیم، تاتنهام بود که از قرعه بیرون آمد، آن ها 4 احتمال برای رویارویی داشتند، که با دورتموند برخورد کردند.
المپیک لیون پنجمین تیم از تیم های دوم دور گروهی بود، که امکان برخورد با 4 تیم را داشت و با بارسلونا برخورد کرد. آ اس رم به عنوان ششمین تیم، امکان برخورد با فقط دو تیم را داشت و با پورتو بازی خواهد کرد. آژاکس هفتمین تیم بود که فقط یک امکان برای برخورد داشت و با رئال مادرید بازی می کند. در نهایت نیز لیورپول آخرین تیم باقیمانده بود که با قرعه سخت بایرن مونیخ برخورد کرد.
شالکه 04 - منچسترسیتی
اتلتیکومادرید - یوونتوس
منچستریونایتد- پاریسن ژرمن
تاتنهام - بروسیا دورتموند
المپیک لیون - بارسلونا
آ اس رم - پورتو
آژاکس - رئال مادرید
لیورپول - بایرن مونیخ

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟