دیدبان

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم هم برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم هم برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد

دیدبان: علی احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم با همراهی تعدادی از دانشجویانش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد و به عنوان داوطلب کاندیداتوری در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

برپایه این خبر علیرضا علی احمدی سیاستمدار ایرانی و وزیر سابق آموزش و پرورش در سال 1338 بوده و در شهر اصفهان متولد شد.

وی تحصیلات خود در را در رشته متالوژی در مقطع کارشناسی آغاز و در ادامه مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را در زمینه مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد.

علی‌احمدی در تاریخ 23 مرداد 1384 از سوی محمود احمدی‌نژاد برای تصدّی ‬وزارت تعاون به مجلس معرفی شد، امّا موفّق به کسب رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی نگشت.

وی در همان سال به ریاست دانشگاه پیام نور منصوب شد. در تاریخ 30 بهمن سال 1386، مجدداً از طرف محمود احمدی نژاد، به عنوان وزیر آموزش پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد که این بار توانست با کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش شود.

در روز سه‌شنبه 15 مرداد 1387، با ارایهٔ پیشنهاد وزارت وی توسط محمود احمدی‌نژاد به مجلس شورای اسلامی، این پیشنهاد به رأی گذاشته شد و از مجموع 258 رأی گرفته شده، با 133 رای موافق، 92 رای مخالف و 29 رأی ممتنع، موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس و وزیر وزارت آموزش و پرورش شد.


منبع:فارس

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران