دیدبان

اشعار فاضل نظری در صدر پرمخاطب ترین آثار سوره مهر

اشعار فاضل نظری در صدر پرمخاطب ترین آثار سوره مهر

دیدبان: مجموعه شعر «ضد» سروده فاضل نظری با حفظ صدرنشینی در فهرست پرفروش‌ترین آثار انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب، تا پایان هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب به رکورد فروش بیش از 3700 نسخه در نمایشگاه دست پیدا کرد و توانست  نیمی از دومین چاپ خود را نیز در کمتر از یک هفته به فروش برساند.

این در حالی است که دیگر مجموعه شعر نظری با عنوان «اقلیت» نیز که پیش از این و در قالب یکی از مجلدات سه گانه فاضل نظری منتشر شده است، در مدت زمان برگزاری نمایشگاه به فروش بیش از 670 نسخه‌ای دست پیدا کرد و مجموعه شعر «آنها» نیز فروش بیش از 600 نسخه را تجربه کرد تا شاعر خود را به پرمخاطب‌ترین شاعر حاضر در نمایشگاه کتاب مبدل کند.

در همین راستا فاضل نظری امروز پنجشنبه و از ساعت 16 میهمان غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب خواهد بود و از نزدیک درباره این کتاب با خبرنگاران به گفتگو خواهد نشست.

از دیگر آثار پرفروش سوره مهر در هشت روز نخست نمایشگاه کتاب می‌توان به آثاری چون «پایی که جا ماند»، «نورالدین پسر ایران»، «گریه‌های امپراطور»، «فیض بوک» و «فرمانده من» را می‌توان نام برد.

همچنین کتاب «لشکر خوبان» شامل خاطرات مهدی قلی رضایی که با تدوین معصومه سپهری تدوین شده است نیز در زمره آثار پرفروش سوره مهر در نمایشگاه کتاب بوده است و این ناشر امروز و از ساعت 11 در غرفه خود میزبان تدوینگر و راوی آن بوده است.



منبع:مهر

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران