دیدبان

فتحی: تا روزی که هستم، شفر هست

فتحی: تا روزی که هستم، شفر هست
دیدبان؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال بعد از پایان جلسه فوق العاده هیات مدیره این باشگاه در پاسخ به سوالی درباره جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: فردا جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور خود جناب آقای شفر برگزار می‌شود و آنجا صحبت‌های فنی مطرح می‌شود. نتیجه جلسه هم از سوی سایت رسمی باشگاه استقلال اطلاع رسانی می‌شود.
او درباره حذف استقلال از مسابقات جام حذفی گفت: من به سهم خودم و به نمایندگی از باشگاه استقلال و هیات مدیره این باشگاه از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم روزهای خوبی را با ما ببینند.
فتحی در پاسخ به این سوال که چرا برخی بازیکنان حاضر به زدن پنالتی نشده‌اند گفت: این سوال را بهتر است از خود آقای شفر بپرسید چون من کنار زمین نبودم.
وی‌ اضافه کرد: با توجه به در خواستهای هواداران عزیز استقلال که حتی به صورت حضوری هم به من منتقل شد، امروز دستور دادم هفته‌ای یکبار تمرینات استقلال به روی هواداران باز باشد تا هواداران بتوانند تشریف بیاورند.
و از نزدیک نحوه تمرین کردن بازیکنان را نظاره کنند. این کار در جهت تمکین و برآورده شدن خواسته های هواداران عزیز است.
سرپرست باشگاه استقلال در پایان و درباره ادامه حمایت از شفر گفت: باشگاه استقلال تماما حمایت خود را از اقای شفر اعلام می‌کند. او دوسال قرارداد دارد و تا من هستم، ایشان هم هست و از ایشان حمایت کامل می‌کنیم.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟