دیدبان

زیکو: می خواهم با کاشیما قهرمان آسیا شوم

زیکو: می خواهم با کاشیما قهرمان آسیا شوم
دیدبان؛ زیکو که بعد از دوران باشکوه حضور در کاشیما در دهه 90، به تازگی به عنوان مدیر فنی این باشگاه انتخاب شده، اکنون امیدوار است که این تیم بتواند برای اولین بار قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد.
کاشیما که با غلبه بر سوون سامسونگ کره جنوبی، حریف پرسپولیس در دیدار نهایی شد، فردا در دیدار رفت در ورزشگاه ایباراکی، میزبان قرمزها خواهد بود.
زیکو در آستانه این دیدار به خبرنگاران گفت:" به بازیکنان گفتم که آنها باید مسئولیت بازی برای باشگاهی مانند کاشیما آنتلرز را بپذیرند و این را در زمین به نمایش بگذارند.
من صادقانه امیدوارم که همه اعضای باشگاه و سهامداران به اعتقاد کامل تلاش کنند تا بتوانیم این عنوانی که تا به حال نداشتیم را به دست بیاوریم. من هم به عنوان یک فرد حرفه ای تمام تلاشم را می کنم و می خواهم این جام را به دست بیاورم."
میتسورو سوزوکی، مدیر توسعه باشگاه کاشیما هم در مورد برنامه این باشگاه برای قهرمانی در آسیا گفت:" ما در دو سال اخیر، بیش از هر زمان دیگری برای قهرمانی تلاش و برنامه ریزی کردیم. حضور بازیکنان خارجی و تطبیق پیدا کردن با رقابت های لیگ قهرمانان، به ما کمک کرد تا بتوانیم به این مرحله برسیم."

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟