دیدبان

فلاحیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

فلاحیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

دیدبان: علی فلاحیان برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزرات کشور آمد.

وی متولد 1328 نجف‌آباد و دارای تحصیلات در درس خارج فقه و اصول است. او وزیر سابق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بوده و هم اکنون نمایندهٔ مجلس خبرگان رهبری است.

فلاحیان قبل از اعلام رسمی برای کاندیداتوری در توصیه ای به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفته بود "نظرسنجی ها را جدی بگیرند. من هم اگر در نظرسنجی ها رتبه خوبی را بدست آورم و به این نتیجه برسم که مردم خواهان آن هستند که فلاحیان در انتخابات حضور یابد حتما کاندیداتوری را خواهم پذیرفت، در غیر این صورت کاندیداتوری من در صحنه  انتخابات معنایی ندارد."

اما حجت الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات و رئیس جبهه اصولگرایان مترقی که حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را مشروط به درخواست مردمی کرده بود چندی پیش اعلام کرد: با توجه به «به حد نصاب رسیدن» این درخواست​ها با شعار "ایجاد کشور پیشرفته اسلامی" رسما کاندیداتوری خود را اعلام می کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تبیین مهمترین برنامه های خود برای دولت آینده پرداخت و گفت: برنامه‌های خاص بنده در راستای مبارزه با گرانی و ایجاد اشتغال است.

وزیر اطلاعات دولت هاشمی برای انتخاب مدیران دولت خود سه ملاک دانش ، تجربه و توان مدیریتی را مطرح و تاکید کرد: در انتخاب مدیران توجهی به گرایش های سیاسی ندارم.



منبع: مهر

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران