دیدبان

بلیت‌های رایگان حریف ‌ژاپنی پرسپولیس برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها

بلیت‌های رایگان حریف ‌ژاپنی پرسپولیس برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها
دیدبان؛ باشگاه کاشیما آنتلرژ ژاپن در آستانه بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس فراخوان دریافت بلیت رایگان دانش‌آموزی و اعضای خانواده‌شان را رسانه‌ای کرده است.
باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن که از چهارشنبه هفته گذشته با مسجل‌شدن صعودش به فینال لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با پرسپولیس مراحل مختلف فروش بلیت‌ها را آغاز کرده است در جدیدترین فراخوان خود از اختصاص بلیت‌های رایگان به دانش‌آموزان و اعضای خانواده‌شان خبر داد.
طبق برنامه‌ریزی باشگاه کاشیما آنتلرز هر دانش‌آموز با همراهی ۲ نفر از اعضای خانواده‌اش می‌تواند بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه کاشیما را به طور رایگان تماشا کند. زمان دریافت این بلیت‌ها نیز تا پایان روز دوشنبه هفته جاری تعیین شده است. همچنین باشگاه کاشیما آنتلرز روز گذشته ۲ ایستگاه اتوبوس در شهر توکیو برای انتقال هوادارانش به ورزشگاه و بازگشت از این محل با پرداخت هزینه‌ ۴،۹۰۰ ین در نظر گرفت.
بازی رفت تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت ۱۵ روز سوم ماه نوامبر (۱۳:۳۰ دقیقه ۱۲ آبان) در ورزشگاه کاشیما آغاز می‌شود. بازی برگشت نیز روز ۱۱ ماه نوامبر (۱۹ آبان) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران (۲۴ شب به وقت ژاپن) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟