دیدبان

حمله تند سران بایرن مونیخ به رسانه‌های آلمان

حمله تند سران بایرن مونیخ به رسانه‌های آلمان

دیدبان؛ سران باشگاه بایرن مونیخ به تندی از رسانه های آلمان انتقاد کردند. کارل هاینتس رومنیگه، اولی هوینس و حسن سالی حیمیدزیچ در نشست خبری که امروز برگزار شد به تندی از واکنش رسانه های آلمان به نتایج ضعیف بایرن مونیخ در این فصل و همچنین ناکامی های تیم ملی آلمان و نقش بازیکنان بایرن در این مسئله انتقاد کردند.
رومنیگه در بخشی از این نشست گفت:
    ما واکنش رسانه ها به شکست آلمان مقابل هلند را با دقت بررسی کردیم و متوجه شدیم رسانه ها به بازیکنان بایرن مونیخ بیشتر از بقیه حمله کردند. به جایگاه انسان ها احترام گذاشته نمی شود. ما دیگر این رفتار را تحمل نخواهیم کرد. چیزهایی که درباره نویر نوشته می شود را نمی توانم باور کنم. نویر ۴ بار به عنوان بهترین دروازه بان دنیا انتخاب شده است. انتقادات غیر منصفانه ای هم از هوملس و بواتنگ می شود. کارشناسان دیگر نجابتی در رفتارشان ندارند. بحثی که درباره سن روبن و ریبری هم می شود واقعا غیر محترمانه است. این بازیکنان فاتح همه جام ها شدند. بایرن به خاطر آن ها در دهه اخیر یکی قدرت های فوتبال جهان بوده است. باید خاطر نشان کنم که آلمان با کمک بازیکنان بایرن در سال ۲۰۱۴ قهرمان جهان شد. دیگر این رفتار را تحمل نمی کنیم.
اولی هوینس هم گفت:
    بزرگترین باشگاه آلمان نمی تواند ساکت بماند. اخیرا دیدم که عده ای خواهان اخراج یواخیم لوو شدند. همین افراد برای ۱۰ سال بر پای لوو بوسه می زدند! رفتار رسانه ها مثل یک جوک می ماند. ما خودمان هم شاید در مواقعی از بازیکنان انتقاد کنیم اما رفتار غیر محترمانه را قبول نمی کنیم.

 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟