دیدبان
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان؛

چیز هایی که تاکنون از وهابیون دیده ایم جای شکی نگذاشته که بزودی در مدینه النبی هتک حرمت می کنند

چیز هایی که تاکنون از وهابیون دیده ایم جای شکی نگذاشته که بزودی در مدینه النبی هتک حرمت می کنند
به گزارش گروه رصد دیدبان؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در قسمتی از این بیانیه آورده است:  دیگر وقت سکوت و در پرده سخن گفتن نیست. اگر درهای بهشت برای وهابیون و افراطی‌ها از دمشق باز می‌شد؛ این لعینان بدانند که اکنون درب‌های شهادت و بهشت برای ما بسیجیان و فرزندان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله) از کنار مرقد حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (ع) باز شده است. این شمرهای زمان غیرت شیعه را نمی‌شناسند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

" کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند."

چند ماهی است که سوریه آبستن حوادث ناگواریست. افرادی در سوریه در حال به خاک و خون کشیدن مردم هستند که دین خود را از بنی امیه به ارث برده‌اند.

میراث شوم آنها هنوز هم جان انسان‌های بی گناه را می‌گیرد و سدی عظیم در برابر گسترش دین خدا می‌باشد. وهابیون و افراطی‌هایی که هیچ ابایی از این ندارند که سر فرزند را جلوی چشمان مادر و سر مادر و پدر را در جلوی چشمان فرزندانشان به شنیع ترین صورت جدا نمایند.

اما اکنون حوادث تلخ دیگری در حال رقم خوردن است که قلب انسان را دریای خون می‌کند. نبش قبر عزیز ترین صحابه پیامبر و یاران ائمه اطهار (علیهم السلام) به وحشیانه‌ترین صورت و هتک حرمت آنان اقدامی نیست که بتوان در مقابل آن سکوت نمود.

این سفیانی‌ها به این وحشی گری خود افتخار می‌کنند و می‌گویند:" ببین فرزندان خمینی و ایرانی‌ها الان چه حالی دارند وقتی می‌بینند که چه بلایی بر سر قبور شیعیان آورده‌ایم؛ اما نمی‌دانند که بزودی همین کار را با بقیه قبور آنها خواهیم کرد و بزودی سراغ قبر سیده زینب و رقیه هم می‌رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می‌کشیم و سرهای بت‌های آنان را خرد می‌کنیم و از بین می‌بریم."

دیگر وقت سکوت و در پرده سخن گفتن نیست. اگر درهای بهشت برای وهابیون و افراطی‌ها از دمشق باز می‌شد؛ این لعینان بدانند که اکنون درب‌های شهادت و بهشت برای ما بسیجیان و فرزندان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله) از کنار مرقد حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (ع) باز شده است. این شمرهای زمان غیرت شیعه را نمی‌شناسند و قطعا 8 سال جنگ را از یاد برده‌اند که جرأت چنین جسارتی را به خود داده‌اند.

چیز هایی که ما تا کنون از وهابیون و افراطی‌های مستقر در سوریه دیده‌ایم جای شکی برای ما باقی نگذاشته است که بزودی در مدینه النبی برای هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) نیز اقدام کنند چه بسا که چند بار نیز وهابیون تا به حال چنین تلاشی داشته‌اند و موفق نشده‌اند اما اکنون راه را برای خود باز می‌بینند.

امروز دیگر جنگِ سوریه، جنگ ِ بشار اسد و معارضان نیست بلکه جنگ، جنگ ِاسلام و کفر است و ما لباس بهشتی بسیجی را بر تن و آرزوی شهادت را در سر داریم.

امروز در پیچ تاریخی جهان اسلامی، مردم بیدارشده مسلمان در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی بایستی آگاه باشند که در کشورهایی که خیزش‌های اسلامی شکل گرفته است خواه آن مردم شیعه و خواه آن مردم از برادران اهل تسنن باشند هیچ کدام مقابله و معارضه با دین پیغمبراکرم(ص) نکرده‌اند بلکه تمام

اقدامات در راستای برپایی حکومت اسلامی بوده است اما صحنه تحولات سوریه بیداری اسلامی نیست چرا که حرکتی برای از بین بردن اسلام و دین پیامبر بزرگوار اسلام است.

سران کشورهای اسلامی بدانند که اکنون جامعه بزرگ مسلمانان برای مقابله با استکبار و برقراری حکومتی اسلامی در کشورهای خودشان، نیاز به وحدت همه جانبه و کنارگذاشتن اختلافات مذهبی دارند و باید مردمان مسلمان سراسرجهان بدانند این گروه‌های تروریستی که در مقابل مردم سوریه صف آرایی کردند اگر دستشان به گنبند نازنین پیغمبراکرم (ص) و قبرمطهر ایشان برسد ابایی از هتک حرمت ایشان نیز نخواهند داشت.

از سوی دیگرتا کنون جمهوری اسلامی ایران از دخالت در سوریه خودداری کرده است که اگر اقدام می‌نمود اکنون وضع به گونه ای دیگر بود و این موضوع را غرب و معارضان به خوبی می‌دانند.

دشمنان سخیف اسلام بدانند که حتی تحرکات و تحولات داخلی ایران از جمله انتخابات که مظهر مردم سالاری دینی می‌باشد نمی‌تواند مردم ایران را از تحولات سوریه و جهان اسلام و احوال تمام  برادران مسلمانمان در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی غافل نماید بلکه فرزندان پیرجماران انقلاب کردند تا حق

هر مظلومی را از هر ظالمی بستانند و در صورتی که مردم سوریه نیز نیاز به کمک‌های مادی و معنوی و فیزیکی ما باشند از آن حتی در سخت‌ترین لحظات دریغ نخواهیم کرد.

و در پایان به سران وهابی و تروریستی سوریه بیان می‌داریم: ونرید ان نمن علی الذین استضعفو و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین




منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران