دیدبان
سردار وحیدی در اصفهان:

اولین اشتباه اسرائیل برای حمله به ایران آخرین اشتباه این رژیم خواهد بود

اولین اشتباه اسرائیل برای حمله به ایران آخرین اشتباه این رژیم خواهد بود

دیدبان: سردار احمد وحیدی امروز در نشست شورای اداری فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سفرهای استانی دولت زمینه‌ساز یک نوع مدیریت جدید در کشور شده است، اظهار کرد: سفرهای استانی دولت‌های نهم و دهم حاوی پیام‌های مختلف و مهم بوده است.

وی با اشاره به این 3 پیام افزود: اولین پیام آن رسیدن به عدالت، کسب استعدادها و پیام دیگر ارتباط آن ارتباط بین مردم و مسئولین نظام بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر دفاع و صنایع پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به بعضی از بی‌عدالتی‌ها در جهان ادامه داد: نمونه‌ای از این بی‌عدالتی‌ها این بوده است که برخی از مراکز محدود آباد و برخی دیگر هیچگونه آبادانی، توسعه و پیشرفتی در آنها وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف نظام جمهوری اسلامی بارور ساختن استعدادها است، گفت: خاصیت مهم سفرهای استانی دولت کسب استعدادها و استفاده و بکارگیری از این استعدادها در راه اعتلای پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی تأکید کرد: پیام دیگر این سفرها ارتباط تنگاتنگ بین مردم و مسئولین نظام بوده است.

وی با اشاره به سخنی از امام (ره) که فرمودند بهتر است به من بگویید خادم ملت، تصریح کرد: سفرهای استانی ارتباط بین مردم و مسئولین نظام را بیمه کرده است.

وحیدی اظهار داشت: هر کس و هر مسئولی که در هر جای کشور وظیفه‌ای را برعهده دارد باید خواسته‌های مردمی را پاسخگو باشد که این موضوع سبب نهادینه شدن پیوند مردم و مسئولین می‌شود.

وی با اشاره به دشمنان نظام جمهوری اسلامی افزود: آخرین فرمول فکری دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اقتصادی بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی ادامه داد: ما باید در بحث اقتصاد دو هدف را دنبال کنیم، وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم و صنعت و تولید خود را ارتقاء ببخشیم.

وی با اشاره به تحت سیطره قرار داشتن دولتمردان آمریکایی زیر نظر لابی‌های صهیونیستی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی مگر خواب حمله به ایران را ببیند و گرنه اولین اشتباه برای این رژیم جعلی آخرین اشتباه برای او خواهد بود.

وزیر دفاع و صنایع پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به خصوصیت رهبر معظم انقلاب ادامه داد: از برکات نظام جمهوری اسلامی است که چنین رهبری شجاع و آشنا به مسائل بین‌المللی در صحنه حضور دارد.

وی با اشاره به بیکاری جوانان گفت: بیکاری یکی از معضلات اجتماعی در سطح جامعه است.

وی با اشاره به شناخت زمینه‌های اقتصادی کشور تأکید کرد: در صورت شناسایی این زمینه‌ها اشتغال جوانان فراهم و معضل بیکاری ریشه‌کن خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: دولت در دور سفرهای چهارم به دنبال جمع کردن مصوبه‌های سفرهای دوره‌های قبلی است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران