دیدبان

انیمیشن سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته می شود

انیمیشن سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته می شود

"دیدبان":علی‌اصغر جعفری رئیس بسیج سازمان صدا و سیما اظهار داشت: رویکرد و مأموریت بسیج رسانه ملی به عنوان یکی از اقشار بسیج مستضعفین در حوزه رسانه و مقابله با تهدیدات نرم دشمن بوده و در عرصه‌های برنامه‌سازی، تلویزیون، رادیو و سایبر فعال است.

وی ادامه داد: بسیج رسانه ملی در حوزه تلویزیون از سال ۱۳۹۱ فعالیت‌های تولیدی را در قالب‌های متعدد شروع کرد و در حال حاضر ۲۱ سریال الف در مراحل مطالعه، آماده‌سازی، تولید و آماده پخش دارد.

رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در بخش مستند، تله‌ فیلم، فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی، انیمیشن نیز بلند‌ترین آثار را در حال تولید است، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای انیمشین «فرزندان ایران» است که در ۳۰۰ قسمت آماده می‌شود.

وی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، از دو سه سال گذشته مبنی بر الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی، بسیج رسانه ملی با گروه کار‌شناسی این موضوع را مورد مطالعه قرار داد و بر همین اساس سریالی در حوزه انیمیشن با عنوان «ایمان و آرزو» در حال آماد شدن است، پیش ‌تولید این سریال‌ بلند به زودی آغاز خواهد شد.

جعفری یادآور شد: در حوزه فعالیت‌های رادیویی نیز با استفاده از ظرفیت‌ رادیوهای استانی، ملی و برون‌مرزی برای ترویج فرهنگ انقلاب و مقابله با تهدیدات دشمن فعالیت‌هایی انجام شده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران