دیدبان

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی

دیدبان: حسین توکلی در رابطه با اولین آزمون استخدامی دستیاران دستگاه اجرایی اظهار کرد: ثبت‌نام در اولین آزمون استخدامی متمرکز سال 1394 دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور ساعت 20 روز دوشنبه 5 بهمن ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و امروز دوشنبه 12 بهمن پایان می‌پذیرد .

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام برای متقاضیان است، ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروزدوشنبه 12 بهمن 94 تعداد 3 هزارو 221 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، لذا به تمامی داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون توصیه می‌شود در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرد: با توجه به اینکه امتحان این آزمون در روز جمعه 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد کارت شرکت در آزمون داوطلبان در روز دوشنبه 17 اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

توکلی در خاتمه بیان کرد: بر اساس ضوابط تعداد 913 نفر از متقاضیان واجد شرایط از طریق آزمون کتبی در دو حیطه عمومی و تخصصی مصاحبه های استخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب خواهند شد.

منبع: میزان

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران