دیدبان

پایتخت آمریکا تعطیل شد!

پایتخت آمریکا تعطیل شد!

دیدبان: طوفان و کولاک شدید در شرق آمریکا علاوه بر کشته شدن شش تن موجب لغو صدها پرواز هواپیماها و قطع برق بسیاری از مناطق این بخش از آمریکا شد.

دست کم شش نفر تاکنون به علت برف و بوران و کولاک شدید در شرق آمریکا جان خود را از دست داده اند.
طوفان سهمگین مناطق شرقی آمریکا را درهم نوردید و خسارت های فراوانی را بر سر راه خود بر جا گذاشت.  این منبع افزود : تاکنون بیش از 7500 پرواز در شهرهای مختلف آمریکا لغو شده و واشنگتن دی سی، پایتخت این کشور به حالت تعطیل در آمده است.بیش از 85 میلیون نفر در مسیر طوفان قرار دارند و برق دست کم 120 هزار نفر قطع شده است.مقام های محلی شهرهای فیلادلفیا، کارولینا، واشنگتن ، نیویورک ، بالتیمور، دیترویت و دیگر شهرهای بزرگ و کوچک به شهروندان هشدار داده اند در منازل خود بمانند و از تردد غیر ضرور بپرهیزند.

کولاک شدید به همراه برف و یخبندان ایالت های بخواشنگتن ، نیویورک ، کارولینا (جنوبی و شمالی) و دیگر بخش های شرقی را در آمریکا فراگرفته و در بیشتر این مناطق همه فعالیت های عادی اداره های دولتی و خصوصی تعطیل شده است.
طوفان سبب اعلام وضع فوق العاده در ایالتهای شرقی آمریکا شد.

8:43  شبکه تلویزیونی سی ان ان، طوفان سهمگین همراه با بارش شدید برف باعث اعلام وضع فوق العاده در ده ایالت شرقی آمریکا شده است . بارش شدید برف همچنان ادامه دارد.از شرق آمریکا را فراگرفته است. هشتاد و پنج میلیون آمریکایی در مسیر این طوفان سهمگین قرار دارند. در ده ایالت شرقی آمریکا وضع فوق العاده اعلام شده است.

*یک فروند هواپیمای مسافری با 179 مسافر هنگام فرود در فرودگاه بین‌‌المللی شیکاگو از باند خارج شد.

*شهردار واشنگتن دی سی هشدار داد پیامد طوفان سهمگینی که در راه است « مرگ و زندگی» است و انتظار می رود زودتر از پیش بینی های موجود وارد شهر شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران