دیدبان
استاندار مازندران:

۶ هزار صندوق آرای مازندرانی ها را در انتخابات جمع آوری می کند

۶ هزار صندوق آرای مازندرانی ها را در انتخابات جمع آوری می کند

دیدبان: ربیع فلاح جلودار بعدازظهر دوشنبه در جلسه هیئت‌های بازرسی انتخابات در استان بابیان اینکه شرایط برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در استان فراهم است گفت: همکاری و تعامل خوبی بین هیات های اجرایی و نظارت در استان در این راستا وجود دارد.

ربیع فلاح با اشاره به وجود قریب شش هزار صندوق اخذ رأی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و وجود برخی مناطق صعب‌العبور و کوهستانی اخذ رأی در استان، گفت: باید با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌ها، همگرایی و هم‌افزایی و انجام پشتیبانی‌های لازم از آرای مردم صیانت کرد.

استاندار، به فعالیت ستاد نظارت بر تبلیغات زودهنگام با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان اشاره کرد و یادآور شد: نقش بازرسان در رصد فعالیت هیات های اجرایی قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات بسیار مهم است و بازرسان در راستای ایفای رسالت مهم خویش باید اطلاعات دقیق و اشراف کامل بر قوانین انتخابات داشته باشند.

نماینده عالی دولت در مازندران بر برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای بازرسین برای افزایش آگاهی و تبادل تجربیات تأکید کرد و بیان داشت: بازرسی‌ها باید مستندسازی شود و در چارچوب مشخص و شیوه‌های واحد و یکپارچه در سراسر استان انجام شود تا نتایج آن کارآمد و مؤثر باشد.

فلاح، تأکید کرد: بازرسین انتخابات، با پیگیری مستمر و تأکید بر اجرای دقیق قوانین انتخابات در همه مراحل می‌توانند با نقش پیشگیری زمینه اجرای دقیق قانون انتخابات را فراهم کنند.

علیرغم حضور میلیونی مردم درروند پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) نخستین انتخابات کشور را برای تعیین نوع نظام حکومتی برگزار کرد که با آرای ۹۸ درصدی مردم انقلابی به جمهوری اسلامی، جهت‌گیری اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

استاندار با اشاره به این‌که ارکان و سطوح مختلف نظام در جمهوری اسلامی با آرا و مشارکت مستقیم مردم شکل می‌گیرد و مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات، ضامن اقتدار و عزت جامعه اسلامی است، افزود: برگزاری انتخاباتی قانونی، امن، سالم و با مشارکت حداکثری مردم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور محترم و هدف همه کارگزاران و مسئولان است.

 

منبع:مهر

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟