دیدبان

اسلام ستیزان معروف غرب +تصاویر

اسلام ستیزان معروف غرب +تصاویر

دیدبان: در سال میلادی که گذشت (2015) شماری از سران کشورهای غربی مواضعی علیه اسلام و مسلمانان اتخاذ کردند.

یکی از سرشناس‌ترین افرادی که این روزها سخنانی علیه اسلام و مسلمانان داشته، «دونالد ترامپ» کاندیدای حزب جمهوری‎خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

 

دونالد ترامپ


وی پس از تیراندازی‌های خونین «کالیفرنیا» در هفتم دسامبر سال گذشته، خواستار ممانعت از ورود مسلمانان به ایالات متحده آمریکا شد.

این سخنان ترامپ که با استقبال هوادارانش روبه‎رو شد، در بین کشورهای اسلامی، عربی و بین‌المللی واکنش‌های گسترده‌ای ایجاد کرد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای تجاری «لایف‌استایل» که در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس رواج بیشتری دارد، تصمیم به کنار گذاشتن تولیدات «ترامپ هوم» از فروشگاه‌های امارات، کویت، عربستان سعودی و قطر گرفتند و خواستار لغو قرارداد بین این کشورها و شرکت «ترامپ هوم» شدند.

در سطح بین‌المللی نیز، کاخ سفید و مقامات سیاسی سخنان او را محکوم کردند و ده‌ها هزار نفر در انگلستان، طوماری را امضا کرده و در آن از دولت انگلستان خواستند از ورود ترامپ به این کشور جلوگیری کند و سخنان او را نژادپرستانه وصف کردند.

 

تونی ابوت


«تونی ابوت» نخست وزیر سابق استرالیا در مقاله‌ای که روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» آن را منتشر کرد، با انتقاد از دین اسلام، خواستار به‌روز کردن آن شد!

وی با اشاره به فرهنگ اسلامی، گفته بود غرب باید برتری بی‌چون‌وچرای فرهنگ غربی را بر فرهنگی که در آن مردم را به اسم خداوند می‌کشند، اعلام کند.

وی همچنین تصریح کرده بود نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۳۰% مسلمانان انگلیس و فرانسه اگر نگوییم با اهداف داعش موافق نیستند، در مسیر این گروه قدم بر می دارند.

 

گیرت فیلدرز


گیرت فیلدرز که از سیاستمداران و نمایندگان مجلس هلند است، از هر فرصتی برای انتقاد از اسلام استفده می‎کند.

فیلدرز در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه که اشاره به مهاجرت مسلمانان پناهده به هلند داشت، گفته بود: اگر دست من بود مرزها را به روی این هجوم اسلامی می‌بستم.

وی همچنین در جلسه پارلمان هلند نیز تصریح کرد: دسته‌های جوانان ۲۰ ساله و ریشو در سراسر اروپا فریاد الله اکبر سر می‌دهند، این تهاجمی است که امنیت، فرهنگ، آسایش و هویت ما را به خطر می‌اندازند.

این سیاستمدار هلندی در مقاله‌ای خود در روزنامه هلندی «De Volkskrant»، قرآن را کتابی فاشیستی خطاب قرار داده داد و مانند کتاب «نبرد من» آدلف لیتر از آن بر حذر داشته بود و در سال ۲۰۰۸ فیلمی را تولید کرد که در آن سعی شده بود بین اسلام و خشونت ربط بدهد.

 

بن کارسون


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهور آمریکا، مانند همتای خود دونالد ترامپ علیه مسلمانان سخنرانی کرده و در آن اعلام کرده بود: جلوگیری از تروریست‌های احتمالی در بین پناه‎جویان سوری برای ورود به آمریکا شباهت زیادی به رفتار انسان در برابر سگ هار دارد.

وی در ادامه سخنان خود گفته بود: اگر در کوچه سگ هاری باشد، هیچ خیری نخواهید دید و فرزندانتان را از مسیر او دور خواهید کرد، ولی این کار به این معنا نیست که از سگ‌ها بدتان می‌آید.

وی خواسته بود برای تشخیص سگ‌های هار از مکانیزم‌های دقیقی استفاده شود.

 

میلوش زیمان


«میلوس زیمان» رئیس جمهور چک در سخنان خود که با انتقادات گسترده‌ای در کشورش و خارج از آن مواجه شد، گفته بود: بزودی ناچار به پذیرش شریعت اسلامی خواهیم شد؛ شریعتی که مردان زنان خود را سنگسار می‌کنند و دست مجرمان قطع می‌شود.
 

مارین لوپن


رهبر حزب چپ و افراطی فرانسه در ماه اکتوبر گذشته نمازگذاشتن مسلمانان در خیابان‌ها را که به دلیل کمبود مساجد بود، به اشغال فرانسه توسط نازی‌ها تشبیه کرده بود.

لوپن که به نفرت از مسمانان و مهاجرت آن‌ها مشهور است، اعلام کرده بود حزبش در شهرهایی که در انتخابات شهرداری‌ها پیروز می‌شود، مدارس را از اختصاص وعده‌های غذایی مختص به دانش آموزان مسلمان منع خواهد کرد.

این سیاستمدار فرانسوی با پیروزی در انتخابات وعده خود را عملی کرد و تنها راه باقی مانده در برابر دانش‌آموزان مسلمان این بود که یا گوشت خوک بخورند یا از وعده غذایی محروم شوند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران