دیدبان

عملکرد صندوق توسعه ملی زیر تیغ مجلس

عملکرد صندوق توسعه ملی زیر تیغ مجلس

دیدبان: کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته جاری تشکیل جلسه خواهند داد.

بر این اساس کمیسیون امنیت ملی در جلسات خود اقدام عربستان در به شهادت رساندن آیت ا... نمر باقر النمر و تحولات اخیر در روابط با این کشور را بررسی کرده و از سایت فردو بازدید می کند.

کمیسیون انرژی نیز گزارش مسئولان وزارت نفت درخصوص میزان سرمایه‌گذاری جذب‌شده تاکنون و پیشرفت پروژه‌ها به‌خصوص در میادین مشترک نفتی و گازی و روشهای جذب سرمایه در آینده استماع می کند.

کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز آسیب های اجتماعی در دانشگاه ها را با حضور مسئولان ذی ربط بررسی خواهد کرد.

کمیسیون برنامه و بودجه نیز در هفته جاری بدرخواست عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر رسیدگی به عملکرد صندوق توسعه ملی براساس ماده(۲۳۶) آئین نامه داخلی را بررسی می کند.

علاوه بر این بررسی درخواست عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر رسیدگی به موضوع عدم تخصیص اعتبارات جدول شماره (۱۷) قانون بودجه سالجاری براساس ماده(۲۳۶) آیین‌نامه داخلی در دستور کار کمیسیون برنامه وبودجه قرار دارد.

کمیسیون شوراها و سیاست داخلی نیز گزارش مسئولان وزارت کشور در خصوص روند انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی خواهد کرد.

کمیسیون عمران نیز با دعوت از چیت‌چیان وزیر نیرو گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی در حوزه سدسازی، تأمین و توزیع آب و نیرو را بررسی می کند.

علاوه بر این وزرای نفت، کشاورزی، تعاون، ارتباطات و نیرو برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان،در کمیسیون های مختلف مجلس حضور خواهند یافت.

منبع:مهر

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران