دیدبان

آغاز سقوط و انحراف ما، جدایی از ولایت است

آغاز سقوط و انحراف ما، جدایی از ولایت است

به گزارش دیدبان به نقل از البرزبان، نماینده‌ی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این‌که انقلاب ما حادثه‌ای عظیم بود، گفت: بسیاری به صورت‌های مختلف تلاش کردند این انقلاب پیروز نشود. از دل تلاش‌هایشان نیز آدم‌هایی بیرون آمدند که آخرینش شاپور بختیار بود و هدفشان این بود که جلوی انقلاب را بگیرند. اما تحول درونی مردم بود که منجر به پیروزی انقلاب شد. آن‌هایی که مخالف انقلاب بودند، پس از انقلاب نیز دست از انحراف و تلاش برای توقف انقلاب و استحاله در انقلاب دست برنداشتند و به میدان آمدند و از خودی‌ها شروع کردند.

آمریکا برای استحاله‌ی انقلاب اسلامی از روحانیت هم استفاده کرده است

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی ادامه داد: این‌ها واقعیت‌های تلخی‌ست که مطمئن باشید زمانی که آدمی مثل من به زبان می‌آورد، خودش از شما بیش‌تر زجر می‌کشد و اذیت می‌شود. من از هم‌لباسی‌های خودم می‌خواهم بگویم. متاسفانه، آمریکا برای توقف انقلاب اسلامی، برای استحاله‌ی انقلاب اسلامی از روحانیت هم استفاده کرده است. اولین نفری که در تاریخ مقابل امام ایستاد؛ نایستاد بلکه یک حرکتی را درست کرد بعد از انقلاب، مرحوم آقای طالقانی بود. او یک پسر و یک دختر داشت. دخترش کمونیست بود و پسرش منافق که خیلی دم و دستگاه را اذیت می‌کرد. سال ۵۸، سپاه سید مجتبی را دستگیر کرد و آقای طالقانی قهر کرد و رفت و هیچ‌کس هم از جای او خبر نداشت. داستان سید مجتبی طالقانی و آقای طالقانی که بعدها به پدر معروف شد که منافقین به او می‌گفتند، ادامه پیدا کرد. هرچند خود آقای طالقانی در نماز جمعه آمد و اعلام برائت کرد و سخنرانی‌های کوبنده‌ای علیه منافقین انجام داد اما این “پدر طالقانی” روی ایشان ماند. در حالی که مرحوم طالقانی بسیار تلاش کرد که آن حرکت را جبران کند و موفق هم شد اما این‌ها فقط یک جریان ساده بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: ما جریان شریعتمداری را هم داشتیم. مرجع تقلیدی که در کودتای نوژه نقش داشت. هنوز هم خیلی از آذری‌زبان‌ها مقلد ایشان هستند و دوستشان دارند. اما این مرجع تقلید مقابل امام ایستاد. ما آن زمان در قم بودیم. طرفدارهای شریعتمداری می‌آمدند و عکس امام را پاره می‌کردند. اما امام فرمودند که اگر عکس من را پاره کردند شما عکس‌العملی از خود نشان ندهید. ما می‌ایستادیم و با آن شور و حال جوانی که داشتیم به فرموده امام، هیج‌کاری نمی‌کردیم وقتی عکس امام را جلوی ما پاره می‌کردند. آن‌ها با این کارها هم به جایی نرسیدند اما خب داستان شریعتمداری، حرکت‌های مسلحانه در تبریز و شورش خلق مسلمان در تبریز و آمدن سپاه به میدان و کودتای نوژه و این بساط شریعتمداری جمع شد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که نفر سوم که انقلاب را دچار بحران کرد، آقای منتظری بود؛ گفت: ایشان قائم مقام رهبری بود. باور کنید این حرف‌ها برای من بسیار سخت است اما این افراد بیش‌ترین خون دل را به امام دادند و برخی از آن‌ها در این لباس بودند. اما سر جریان سید مهدی هاشمی که جریان بسیار پیچیده و خطرناکی بود که قصدش تنها نابودی انقلاب بود، بسیار خون دل خورد. اگر سخنرانی‌های منتظری را در سال ۶۷ گوش می‌کردید، می‌فهمیدید حرف‌هایی که می‌زد عین حرف‌های رادیو بی‌بی‌سی و منافقین بود و شاید هم بدتر. حتی صدا و سیما و روزنامه‌ها هم این حرف‌ها را انعکاس می‌دادند. کار به جایی رسید که امام، منتظری را از قائم مقامی برکنار کرد ولی جریانش تمام نشد اما امام از دنیا رفت. بیش‌ترین خون دل را به امام این قشر دادند و برخی دیگر که نمی‌خواهم نام ببرم، هم بودند که به میدان آمده بودند ، یکی البته انجمن حجتیه بود که در حوزه‌ی علمیه، طلبه‌ها و روحانیون که امام را در مورد جنگ زیر سوال می‌بردند. ما در قم خودمان با آن‌ها درگیر بودیم. بسیجی بودیم و آن‌ها مسخره‌مان می‌کردند و امام را زیر سوال می‌بردند و ایشان را انگلیسی معرفی می‌کردند. در حالی که آیت‌الله جنتی از جمله کسانی بود که با سخنرانی مفصلی که علیه ایشان کرد، تیر خلاص را به آنان زد. امام از دنیا رفت و مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز، علم ولایت را بر دوش گرفتند، به میدان آمدند و خط و راه اسلام را در جامعه روشن کردند.

در جریان فتنه، فقط مردم همراه رهبر معظم انقلاب ماندند

وی با بیان این‌که باز هم همان جریانات در قالب فتنه‌های تو در تو در مقابل مقام معظم رهبری ایستادند، اظهار کرد: آقای هاشمی آن دوران و بعد هم جریان آقای احمدی نژاد پیش آمد تا به فتنه‌ی ۸۸ رسیدیم. در جریان فتنه‌ی ۸۸، همه آمده بودند که انقلاب را تمام کنند. در فتنه‌ی ۷۸ و در تیرماه آن سال در کوی دانشگاه تا بیت رهبری آمدند. داستان ۷۸ تمام شد و ده سال برنامه ریزی شد. کاملا روشن بود که آن‌ها برای چه به میدان آمدند. آقای هاشمی رفسنجانی پشت صحنه‌ی داستان بود. نمی‌خواستم این مسائل را بگوییم اما چاره‌ای نیست. وقتی برخی شخصیت‌ها حرمت خود را حفظ نمی‌کنند، چاره‌ای به گفتن نیست. آقای هاشمی در سال ۸۴ از آقای احمدی نژاد شکست خورد. ایشان رئیس جمهور محبوب بودند و مردم به ایشان رای داده بودند. همان حق الناسی که برای آقای روحانی مطرح بوده است برای آقای احمدی نژاد هم بوده است. چه طور این را حق الناس می‌دانید اما آن را نه؟ هرجا شما پیروز بشوی حق است و شکست بخوری باطل است؟

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: آقای میرحسین موسوی نخست وزیر زمان امام بودند. آقای کروبی رئیس مجلس زمان امام بودند و نماینده امام در حج. آقای خاتمی و آقای هاشمی و مجمع روحانیون مبارز هم آمدند پشت سرشان و حتی وهابی‌ها، بهایی‌ها و مارکسیست‌ها و سلطنت‌طلب‌ها هم آمدند. اراذل و اوباش هم آمدند و در کل هر کس کینه‌ای از اسلام و انقلاب داشت به میدان آمد و چه‌قدر جنایت کردند تا به عاشورای سال ۸۸ رسیدند و به خیمه‌ی امام حسین(ع) و عزای حسینی هم رحم نکردند. آیا تا به حال شده یک بار آقای هاشمی این جریان را محکوم کند؟ آیا تا به حال شده یک بار از کلمه‌ی فتنه نام ببرد؟

امام خامنه‌ای در جریان فتنه، مظلومانه ایستاد

وی با بیان این‌که امام خامنه‌ای، این مرد بزرگ، مظلومانه ایستاد، گفت: در همین کرج خیلی از منبری‌ها اسم فتنه را جرئت نمی‌کردند ببرند. با افتخار اما می‌گویم که تنها هیئتی که در سال ۸۸، ده شب علیه این جریان سخنرانی کرد، هیئت انصار بود و تنها جایی که آمد به میدان هیئت انصار بود. خیلی‌ها مماشات کردند و کوتاهی کردند و به نظر خودشان آینده نگری کردند و می‌گفتند حالا که معلوم نیست آینده چگونه است خود را به خطر نیاندازیم. اکثر شخصیت‌ها و خواص در فتنه ۸۸ رفوزه شدند. مجلس ما موفق نبود. دولت ما موفق نبود. شخصیت‌های ما در حوزه، دانشگاه موفق نبودند. آقا را تنها گذاشتند. اما دلخوشی مقام معظم رهبری فقط مردم بودند. لذا ۹ دی را مردم خلق کردند. این حماسه‌ی ماندگار،کار مردم بود نه کار شخصیت‌ها و خواص. مردم آمدند دو روز بعد از عاشورای ۸۸ به میدان آمدند و خلق حماسه کردند و بساط فتنه را جمع کردند.

متاسفانه جریان خطرناک فتنه، دست‌بردار نیست

نماینده‌ی ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر این موضوع که متاسفانه این جریان خطرناک دست بردار نیست، گفت: متاسفانه انگار دوباره این جریان می‌خواهد در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری پا به میدان بگذارد اما من معتقدم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اعتقادم قرآنی است نه پیشگویی. ما پیشگویی نداریم. این انقلاب یک بشارت قرآنی است. انقلاب پیروز است. هرکس در برابرش بایستد ذلیل می‌شود، چه مرجع تقلید باشد، چه آیت‌الله باشد، چه سردار چه جانباز چه روحانی چه مداح چه دانشجو یا دکتر، هرکس بایستد ذلیل خواهد شد. به ۳۴ سال گذشته نگاه کنید و این حرف را متوجه شوید که خون پاک شهدا نمی‌گذارد که به انقلاب خیانت شود و از مسیرش منحرف شود.

انقلاب ما متصل به ظهور می‌شود

وی با اشاره به فرمایش امام، ادامه داد: امام گفتند که ما نمی‌خواهیم کسی را از خیمه‌ی انقلاب بیرون کنیم اما اگر کسی بیرون رفت، دیگر مقصر ما نیستیم. برخی سخنرانی‌ها و حرف‌های دوپهلو، چندپهلو، مبهم و پیچیده می‌زنند که فقط دشمن است که خوشش می‌آید. من باید بدانم که چه می‌گویم و از حرف‌هایم چه کسی استقبال می‌کند. باید بفهمم برای چه کسی زحمت می‌کشم. با این حال باید بگویم برخی در فتنه‌ی ۸۸ رفته بودند در زندگی شخصی برخی تجسس کرده‌ بودند. مقام معظم رهبری ناراحت شدند و فرمودند در اسلام افشاگری نداریم. این کار حرام است ؛غلط است؛ در اسلام حق نداریم وارد زندگی شخصی کسی بشویم. هیچ کس حق ندارد برای دفاع از من مرتکب گناه شود. ما با تقوا پیروز می‌شویم و به خاطر تقوا و رعایت حکم خدا پیروز خواهیم شد. ممکن است دیگران احکام را رعایت نکنند اما ما موظف به رعایت قانون خدا هستیم.

وی در پایان گفت: این انقلاب پیروز می‌شود و متصل به ظهور. نگران نیستیم. تا زمانی که در صحنه‌ایم و تا زمانی که با بصیرت هستیم و زیر سایه‌ی ولایت، این کشور بیمه می‌شود و از هر آسیب و آفتی مبری است. اما خدا نکند که از ولایت جدا شویم که آغاز سقوط و انحراف ما، زاویه گرفتن از ولایت است. اما الحمدلله خداوند عنایت زیر سایه‌ی ولایت بودن را به ما عطا کرده است و مردم ما مردم با ولایتی هستند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران