دیدبان

کشف 14 تن مواد مخدر در تهران

کشف 14 تن مواد مخدر در تهران

دیدبان: سردار قادر کریمی در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره راهکارهای ساماندهی کامل معتادان کارتن‌خواب اظهار داشت: یکی از راه‌های برخورد با این موضوع مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر است.
وی افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر و توزیع‌کنندگان آ‌ن در نیروی انتظامی هیچ وقت تعطیلی وجود ندارد چرا که این موضوع یک امر پیچیده است و مردم در رابطه با آن مطالبات زیادی دارند.سردار کریمی تصریح کرد: همکاران ما از ابتدای امسال تاکنون حدود 14تن مواد مخدر کشف کردند که به عبارتی نشان‌دهنده افزایش 30درصدی کشفیات در تهران است.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این مدت بیش از 30هزار نفر توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند، گفت: برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر جزو مأموریت‌های اصلی ناجا استوی ادامه داد: ما به دنبال شناسایی توزیع‌کنندگان مواد مخدر در محلات هستیم، به ویژه محلاتی که آنها را پاکسازی کرده‌ایم که خوشبختانه در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و عوامل و عناصر زیادی در برخی محلات دستگیر شدند.
سردار کریمی با بیان اینکه ما تلاش داریم در کنار تقاضا بتوانیم با عرضه مواد مخدر برخورد کنیم، گفت: نیروهای ما آموزش دیده‌اند و قرار بر این است تا با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد قاطعی با عوامل توزیع مواد مخدر صورت گیرد.
وی در پایان گفت: ما از ابتدای امسال طرح امنیت محله محور را در تهران آغاز کردیم و در چند ماه آینده خبرهای خوبی را در بحث مبارزه با مواد مخدر به سمع شهروندان می‌رسانیم.

 

منبع،فارس

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران