دیدبان

فراخوان دومین سوگواره رسانه ای طریق الحسین(ع)

فراخوان دومین سوگواره رسانه ای طریق الحسین(ع)

دیدبان: به گزارش دبیرخانه سوگوراه ،دومین سوگواره رسانه ای «طریق الحسین  » پیرامون پیاده روی عظیم مردمی در اربعین حسینی آغاز به کار کرد.
دومین سوگواره رسانه ای «طریق الحسین» ، برای دومین سال متوالی با هدف استفاده ازظرفیت های گسترده رسانه ای برای ثبت و ترویج مفاهیم والای فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین و اجرای پژوهشی تصویری در بیان عظمت، شکوه و وحدت مسلمانان و همچنین فراهم آوردن محفلی جهت ثبت سوغات سفر معنوی زیارت اربعین برگزار می شود.
این سوگواره به صورت مردمی و در پنج بخش

عکس(عکاسی حرفه ای و عکس تلفن همراه) ،
فیلم (مستند، کوتاه و نماهنگ)،
پوستر،
متون ادبی (شعر،داستان کوتاه،سفرنامه و خاطره )
و بخش کودکان (کاردستی و نقاشی) در سطح ملی برگزار می شود.

به گزارش دبیرخانه سوگواره، شرکت در این سوگواره برای کلیه افراد اعم از آماتور و حرفه ای آزاد می باشد.
آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره 15 دی ماه 1394 بوده و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در بهمن‌ماه 1394 برگزار خواهد شد. همچنین آثار برگزیده علاوه بر اینکه در حاشیه آیین اختتامیه سوگواره به نمایش گذاشته خواهند شد، در نمایشگاه های عمومی و تخصصی استانی، ملی و بین المللی نیز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دومین سوگواره رسانه ای طریق الحسین علیه السلام ، جوایز متفاوت معنوی و ارزشمندی است که در کنار جوایز مادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد؛ جوایزی همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مجوز عکاسی با دوربین حرفه ای در عتبات عالیات و یا حرم مطهر امام رضا(ع) و قطعه سنگ مرمر ارزشمند حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود که در نوع خود بی نظیر است.

علاقمندان می توانند جهت آشنایی با قوانین شرکت در سوگواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.ArbaeenPortal.com مراجعه و یا در ساعات اداری با دبیرخانه سوگواره به شماره 07132356315  و یا 02188176004 تماس حاصل نمایند.

پست الکترونیک دبیرخانه سوگواره: info@arbaeenportal.com

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟