دیدبان
عربستان، به انبار تسلیحاتی آلمان در خاورمیانه تبدیل شده

سرازیر شدن سلاح هی سنگین آلمانی به عربستان

سرازیر شدن سلاح هی سنگین آلمانی به عربستان

به گزارش "دیدبان" به نقل از "دی نیوز"_:این قرارداد های سنگین تسلیحاتی در حالی با عربستان امضا می گردد که این رژیم، در حال سرکوب مردم خود، خصوصا شیعیان شرق این کشور است.
یک سیاستمدار آلمانی با دفاع از ارسال تسلیحات آلمانی به عربستان سعودی معتقد است که این امر برای ایجاد توازن قوا در برابر جمهوری اسلامی از اهمیت برخوردار است.
فولکر کائودر، رئیس فراکسیون حزب سوسیال مسیحی آلمان در پارلمان این کشور از ارسال تسلیحات آلمانی به عربستان سعودی دفاع کرد.

کائودر به ویژه‌نامه هفتگی "ولت ام زونتاگ" گفت "این درست است که در عربستان آزادی دینی وجود ندارد و گرایشات ضدسامی در این کشور دیده می‌شود"، ولی این کشور "نقشی مهم در منطقه دارد و وزنه‌ای در قبال
چندی پیش نیز در قراردادی جنجالی، آلمان 800تانک پیشرفته لئوپارد به عربستان فروخت
ایران است".

این سیاستمدار آلمانی افزود: «این طنز تلخی است: اگرچه سعودی‌ها می‌توانند خود یهودی‌ستیز باشند، ولی آن‌ها می‌توانند مانع از آن شوند که ایران یهودیان را به دریا بریزد.»

کائودر در رابطه با منافع آلمان و ارزش‌های این کشور گفت: «منافع ما و ارزش‌های ما همیشه بر یکدیگر منطبق نیست و نمی‌توان یکی را علیه دیگری به کار گرفت.»
طمع دستگاه سرکوب عربستان برای خرید "بوکسر"
عربستان سعودی از آلمان تقاضای خرید صدها دستگاه نفربر زرهی "بوکسر" کرده است. نفربر "بوکسر" طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر برای نقل و انتقال نیروهای نظامی آلمانی در افغانستان به‌کار می‌رود.

نفر بر "بوکسر"؛این نفربر مصارف ضد شورش نیز دارد

به گزارش "دی نیوز"؛اگر آلمان با فروش
یک سیاستمدار آلمانی با دفاع از ارسال تسلیحات آلمانی به عربستان سعودی معتقد است که این امر برای ایجاد توازن قوا در برابر جمهوری اسلامی از اهمیت برخوردار است.
این تانک به عربستان سعودی موافقت کند، گارد ویژه‌ی سلطنتی این کشور با یکی از مدرن‌ترین خودروهای زرهی جهان مسلح مجهز خواهد شد. تانک‌های "بوکسر" این توانایی را دارند که در جاده‌های آسفالته با سرعتی نزدیک به یکصد کیلومتر در ساعت حرکت کنند. این نفربرها برای مقابله با تظاهرات‌ها و شورش‌ها خودروهای مناسبی به‌شمار می‌‌آیند.
خرید صدها دستگاه تانک "لئوپارد"
عربستان قصد دارد اقدام به خرید ۶۰۰ تا ۸۰۰ فروند تانک لپارد ۲ از آلمان کند در حالیکه این تعداد قبلا ۲۰۰ تا ۳۰۰ فروند تانک گزارش شده بود. ارزش این مبادله ۱۰ میلیارد یورو تخمین زده شده است. در این حال، گروه های صلح آلمانی نیز برای مقابله با این اقدام، تلاش هایی را صورت داده اند. گفته می شود برای تحقق عملی این معامله، موافقت شورای امنیت ملی آلمان که ریاست آن را آنجلا مرکل برعهده دارد، ضروری است.

نمایی از تانک پیشرفته "لئوپارد"

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران