دیدبان

تبلیغات«دانشگاه هیولاها» شروع شد

تبلیغات«دانشگاه هیولاها» شروع شد

"دیدبان":کمپانی والت‌دیزنی که «دانشگاه هیولا‌ها» را با همکاری شرکت کامپیوتری پیکسار تهیه کرده، می‌گوید به موقعیت بالای مالی و اقتصادی آن اطمینان دارد.

این انیمیشن کامپیوتری برای ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ اکران عمومی می‌شود و تهیه‌کنندگانش تبلیغات برای آن را از حالا شروع کرده‌اند.

این انیمیشن قسمت دوم فیلم موفق «شرکت هیولا‌ها» است، که کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار در سال ۲۰۰۱ تهیه کردند.

قصه فیلم قسمت دوم، پیش درآمدی بر قصه نسخه اصلی است و به همین خاطر، ماجراهای آن در دورانی قبل از شروع قصه قسمت اول رخ می‌دهد.

به این ترتیب، در قصه قسمت تازه دو کاراک‌تر اصلی آن مایک وازوسکی و جیمز سولیوان، به تماشاگران معرفی خواهند شد.

این دو هیولای زشت، در قصه فیلم در شرایطی نشان داده می‌شوند که وارد دانشگاه هیولا‌ها شده و در آنجاست که با یکدیگر آشنا می‌شوند.

این دو در حالی که درس‌های لازم و ضروری را برای ترساندن بچه‌های کوچولو یاد می‌گیرند، با یکدیگر رقابت کرده و بزودی تبدیل به دوستانی صمیمی می‌شوند.

بخش مهمی از قصه فیلم، مربوط به تلاش این دو کاراک‌تر برای غلبه کردن بر تفاوت‌ها‌یشان است، تا بتوانند با هم دوست شوند.

بیلی کریستال، جان گودمن و استیو بوسمی که با قسمت اول این انیمیشن هم همکاری داشتند، به عنوان صدا پیشه با دومین قسمت آن هم همکاری کرده‌اند.

دن اسکافلون کارگردان قسمت تازه فیلم با قسمت اول همکاری نداشت و با این فیلم دومین کار سینمایی خود را به عنوان کارگردان ارائه می‌کند.

فیلم اول او «تریسی» در سال ۲۰۰۹ اکران عمومی شد و حال و هوایی کمدی داشت. فیلم که هیچ بازیگر مطرحی را در نقش اصلی نداشت موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینما‌ها کسب نکرد.

«شرکت هیولا‌ها» در سال ۲۰۰۱ اکران عمومی شد و در آمریکای شمالی به تنهایی ۲۵۶ میلیون دلار فروش کرد پیتر داک‌تر کارگردان اصلی این انیمیشن کامپیوتری بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران