دیدبان
رئیس پلیس راهور پایتخت:

دوربین‌ های زوج و فرد خاموش نیست

دوربین‌ های زوج و فرد خاموش نیست

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به کنترل هوشمند رینگ زوج و فرد در شهر تهران توسط دوربین‌های الکترونیکی، در پاسخ به این سوال که آیا خاموش بودن دوربین‌های زوج و فرد صحت دارد یا خیر اظهار کرد: تردد در رینگ محدوده زوج و فرد توسط دوربین‌های الکترونیکی هوشمند کنترل می‌شود و موضوع خاموش بودن دوربین‌های کنترل زوج و فرد به هیچ وجه صحت ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در واکنش به گفته برخی از مسئولان در خصوص عدم صدور جریمه برای متخلفان ورود به محدوده زوج و فرد، گفت: دوربین‌های محدوده زوج و فرد روشن هستند و دیتای آن‌ها موجود است و اطلاعات تمامی متخلفان در بانک‌های اطلاعاتی ثبت شده است ولی هنوز اعمال قانون آن‌ها انجام نشده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا در آینده نزدیک، تمامی جرائم ورود به محدوده طرح زوج و فرد بر مبنای دیتای موجود در دوربین‌های هوشمند کنترلی در ورودی این طرح به یکباره برای متخلفان صادر شود.

حسینی با تاکید بر هماهنگی کامل میان پلیس و شهرداری تهران در این موضوع، گفت: خوشبختانه در حال حاضر میان پلیس راهور پایتخت و شهرداری تهران بالاترین سطح تعامل وجود دارد و عدم صدور جرائم ورود به طرح زوج و فرد با هماهنگی قبلی بوده و به زودی قبوض جریمه متخلفان ورود به طرح زوج و فرد، به صورت یکجا صادر خواهد شد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران