دیدبان

میزان هوشیاری شاعر آئینی به هفت رسید

میزان هوشیاری شاعر آئینی به هفت رسید

فرزند خلیل عمرانی گفت: به گفته پزشکان هوشیاری ایشان افزایش یافته و به 7 رسیده البته واکنش‌هایی هم داشته است، اما ایشان همچنان در کما بسر می‌برد.

 ایمان عمرانی فرزند خلیل عمرانی شاعر آئینی کشورمان در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت پدرش اظهار داشت: پدرم روز گذشته شرایط بهتری نسبت به چند روز قبل داشته و پزشکان با واکنش‌های بیشتری مواجه شده‌اند که امیدوار کننده است.
 
عمرانی در ادامه به افزایش میزان هوشیاری پدر اشاره و عنوان کرد: درصد هوشیاری ایشان به گفته پزشکان افزایش یافته و به 7 رسیده اما همچنان در کما بسر می‌برد.
 
فرزند این شاعر آئینی ابراز داشت: وضعیت به گونه‌ای است که پدرم درد را حس می‌کند و حتی دست خود را برای برداشتن ماسک اکسیژن حرکت داده‌، اما کلیه‌ها همچنان همانند سابق بوده ولی دیالیز با توجه به وضعیت کنونی قابل انجام نیست.
 
خلیل عمرانی شاعر آئینی کشور، کارشناس ارشد ادبیات فارسی متولد 1343 در بوشهر است او به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری شد و پس از عمل جراحی به دلیل مشکل کلیوی مورد دیالیز قرار گرفت. وی روز شنبه هفته گذشته به دلیل شوک ناشی از دیالیز دچار کمبود اکسیژن در مغز شد و به کما رفت و تا‌کنون نیز از این حالت خارج نشده است.
 
از میان آثار منتشر شده این شاعر می‌توان به «ترنم حضور»، «ساعت به وقت شرعی دریا» و «دلمویه‌های بم» می‌توان اشاره کرد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟